پنج‌شنبه 27 جولای 2017 - 6:10

افتتاح دو طرح صنعتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن در کرمانشاه

ایران‌خودرو کرمانشاه و فرش ماشینی رجال طرح‌هایی بود که با تسهیلات بانک صنعت و معدن و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

طرح های ایران‌خودرو کرمانشاه و فرش ماشینی رجال با تسهیلات بانک صنعت و معدن و درمراسم هایی با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن ، نعمت‌زاده در مراسم افتتاح ایران‌خودرو کرمانشاه گفت: بانک صنعت و معدن برای به سرانجام رسیدن این کارخانه خودروسازی همکاری بسیار خوبی داشت تا سرانجام پس از گذشت کمتر از ۲ سال از آغاز به کار جدی پروژه شاهد بهره برداری از آن باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: این شرکت در مرحله اول ۱۵ هزار دستگاه خودرو تولید می کند و طبق اظهارات مسئولان شرکت ایران خودرو تا پایان امسال به ۳۰ هزار دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان این‌که کارخانه خودروسازی کرمانشاه از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه است، یادآوری کرد: برای بهره برداری از این پروژه عظیم که در ابتدا مشکلاتی نیز سر راه اجرای آن قرار داشت شخص آقای رئیس جمهوری و همچنین آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری حمایت های خوبی انجام دادند.

این نیز گفتنی است؛ ۷۸ درصد از کل حجم سرمایه گذاری طرح ایران خودرو توسط بانک صنعت و معدن و ۲۲ درصد توسط گروه صنعتی ایران خودرو تامین میشود، میزان تسهیلات مصوب بانک صنعت و معدن ۴۵ میلیارد تومان است و در فاز اول برای ۱۹۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرد.

شرکت فرش ماشینی رجال کرمانشاه نیز با ظرفیت تولیدی ۶۰۰ هزار متر مربع در سال از۱۴میلیارد تومان تسهیلات بانک صنعت و معدن استفاده کرده و ۳۴ فرصت شغلی مستقیم و حدود ۱۵۰ فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد کرده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1339
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)