- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

اهمیت سرمایه‌گذاری در نیروگاه برق دماوند برای گروه مالی دی

مدیرعامل بانک دی ضمن بازدید از نیروگاه برق دماوند و دیدار و گفت‌وگو با مدیران این شرکت، نمایندگان جدید بانک دی در هیات مدیره نیروگاه را معرفی کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک دی، محمدرضا قربانی در جلسه‌ای که در محل این نیروگاه برگزار شد، پس از استماع گزارش عملکرد نیروگاه دماوند از سوی مدیرعامل شرکت بر اهمیت و سودآوری همه شرکت‌های گروه مالی دی تاکید کرد.

وی اظهار کرد: گروه مالی دی نسبت به وضعیت شرکت های تحت مدیریت خود و نحوه فعالیت و سودآوری آن ها بسیار حساس است و سرمایه گذاری در نیروگاه برق دماوند هم که فعالیت اصلی آن تولید بخشی از برق کشور است، برای بانک دی بسیار با اهمیت است.

قربانی با اشاره به حمایت بانک دی از عملکرد نیروگاه برق دماوند در راستای سودآوری و فعالیت بهینه اظهار کرد: این مجموعه، یک مجموعه تخصصی با بازار انحصاری است که جامعه هدف برای فروش کالای تولیدی این نیروگاه وزارت نیرو است لذا باید با گسترش ارتباط با وزارت نیرو نسبت به فروش محصول و سودآوری بیشتر اطمینان حاصل کرد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل بانک دی ضمن تقدیر از تلاش نمایندگان قبلی بانک در ترکیب اعضای هیات مدیره این نیروگاه، رضا سهم دینی و حسین قنبری ممان را به عنوان نمایندگان جدید بانک در هیات مدیره نیروگاه دماوند معرفی کرد.