چهارشنبه 26 جولای 2017 - 22:41

به‌روزرسانی سامانه‌های خدماتی بانک پاسارگاد

روابط عمومی بانک پاسارگاد از به‌روزرسانی سامانه‌های خدماتی بانک پاسارگاد طی روزهای پنجم تا دهم مردادماه خبر داد.

روابط عمومی بانک پاسارگاد از به‌روزرسانی سامانه‌های خدماتی بانک پاسارگاد طی روزهای پنجم تا دهم مردادماه خبر داد.

به گزارش نگاه اقتصادی در اطلاعیه این بانک خطاب به مشتریان آن آمده است:

«به منظور انجام عملیات ارتقا و پشتیبانی، مرکز تلفن بانک‌پاسارگاد، از ساعت۲۲ روز پنج‌شنبه مورخ ۵ اَمرداد ۱۳۹۶ تا ساعت ۲ بامداد، غیر فعال بوده و مرکز ارتباطات بانک در این ساعات خارج از سرویس است و مشتریان ارجمند می‌توانند در حوزه کارت و پایانه‌های فروشگاهی با شماره تلفن ۲۳۵۰۵ (پرداخت الکترونیک پاسارگاد) تماس حاصل فرمایند.

سامانه سوئیچ‌کارت این بانک نیز جهت عملیاتی نمودن تراکنش برداشت وجه بدون کارت بر روی خودپردازها، در تاریخ ۷ اَمرداد ۱۳۹۶، از ساعت ۶بامداد الی ۷، با اختلالاتی مواجه خواهد شد.

همچنین عملیات انتقال دیتابیس اصلی بانکداری متمرکز در تاریخ ۶ اَمرداد ۱۳۹۶ از ساعت ۲:۳۰ تا ۴:۳۰ بامداد و عملیات انتقال اپلیکیشن‌های بانکداری متمرکز در تاریخ ۱۰ اَمرداد ۱۳۹۶ از ساعت ۲:۳۰ تا ۳ بامداد انجام خواهد گرفت و احتمالاً ارائه خدمات مرتبط در این ساعات با اختلال انجام می‌پذیرد.

این اقدامات با هدف ارائه‌ی خدمات به‌روز و شایسته به مشتریان گرامی صورت می‌گیرد و در حداقل زمان ممکن پایان می‌یابد.»

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1377
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)