یکشنبه 30 جولای 2017 - 1:02

بانک انصار نشان «برترین اعتماد در صنعت بانکداری» گرفت

بانک انصار بر مبنای اقدامات، فعالیت‌ها و خدمات شایسته و اعتمادآفرین در صنعت بانکداری و همچنین دستاوردهای کسب‌شده در حوزه رضایت‌مندی مشتریان و پشتوانه اعتماد عمومی واجد دریافت نشان “اعتماد، صداقت و امانت‌داری در صنعت بانکداری” تشخیص داده شد.

نشان برترین اعتماد، صداقت و امانت‌داری در صنعت بانکداری در «شانزدهمین اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران» به بانک انصار اهدا شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار، شانزدهمین «اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران» با هدف توسعه تولید و اشتغال در مرکز همایش‌های صداوسیما و با استقبال شایسته مدیران، تولیدکنندگان و فعالان بخش‌های مختلف اقتصاد، صنعت، تولید، خدمات و صادرات برگزار شد.

این گزارش می افزاید: بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده توسط تیم کارشناسان این اجلاس، بانک انصار بر مبنای اقدامات، فعالیت‌ها و خدمات شایسته و اعتمادآفرین در صنعت بانکداری و همچنین دستاوردهای کسب شده در حوزه رضایت‌مندی مشتریان و پشتوانه اعتماد عمومی واجد دریافت نشان “اعتماد، صداقت و امانت‌داری در صنعت بانکداری” تشخیص داده شده و بر همین اساس این نشان به بانک انصار اهدا شد.

این نیز گفتنی است که اعتمادآفرینی برای مشتریان و سهامداران بخشی از اهداف اصلی بانک انصار در عرصه فعالیت های پولی و بانکی بوده و اعتماد مشتریان، سهامداران و عموم مردم ایران زمین به این بانک، افتخاری بزرگ محسوب شده و سرمایه ای عظیم و امید بخش را برای ادامه فعالیت و خدمت رسانی در اختیار مدیران و کارکنان این بانک قرار داده است.

توجه به سلامت اداری ورفتاری کارکنان، توسعه و بسط ارزشهای معنوی در سازمان، شفافیت اطلاعات و همکاری صادقانه با نهاد های ناظر و مراجع بالادستی، کسب جوایز و نشان های متعدد در حوزه سلامت اداری و شفافیت اطلاعات را می توان از مهمترین عوامل موثر در کسب نشان« برترین اعتماد، صداقت و امانت داری در صنعت بانکداری» توسط بانک انصار عنوان کرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1420
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)