دوشنبه 31 جولای 2017 - 18:49

«کوثرکارت هواداری»؛ منحصر به‌فردترین طرح هواداری

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به امکان انجام تراکنش‌های مالی با کوثرکارت هواداری، خطاب به هواداران گفت: شما فعالیت بانکی خود را به صورت روزمره انجام می دهید و سود مدنظرتان را از ما خواهید گرفت و همچنین باشگاه مورد نظر و محبوب شما منتفع خواهد شد.

برترین های فوتبال ایران با حضور وزیر ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های ورزشی، مدیرعامل و قائم‌مقام مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر و ورزشکاران در سالن همایش برج میلاد معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، عیسی رضایی؛ مدیرعامل کوثر در مراسم معرفی برترین های فوتبال ایران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: ورزش را می‌شود در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بررسی و مزایای آن را برشمرد. در این راستا ایجاد نشاط اجتماعی و اقتصادی می تواند مزایای متعددی را برای جامعه ورزشی کشور در بر داشته باشد.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با تاکید بر پیامد های نشاط اجتماعی افزود: در طرح کوثر کارت هواداری هدف‌گذاری ارتقای نشاط اجتماعی است. یکی از نقش هایی که موسسه اعتباری کوثر در طرح هواداری برنامه ریزی نموده این است که با افزایش نشاط اجتماعی، بانکی متفاوت از سایر بانک ها باشیم. و عملکرد کوثر در اجرای طرح هواداری گویای این مطلب است.

نایب‌رییس هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به نقش اقتصاد در رونق ورزش و به ویژه فوتبال حرفه ای تاکید کرد: در اقتصاد ورزش غفلت کردیم و از جایی که این بخش می تواند برای کشور بسیار مولد، درآمد زا و پولساز باشد از آن غافل شده ایم و باشگاه های ما بعضاً برای گذران جریان عادی و روزمره خودشان مشکل نقدینگی دارند، در صورتی که می توانند باشگاه های مولد و پولساز در این زمینه باشند.

رضایی گفت: برنامه ریزی کوثرکارت هواداری با هدف پیروز شدن است که سه برنده آن به ترتیب باشگاه ها، کوثر به عنوان حامی و پشتیبانی کننده و مشتریان هستند. باید طوری برنامه ریزی شود که هر سه جریان از این طرح و برنامه منتفع شوند.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به ویژگی های طرح کوثر کارت هواداری بیان داشت: کوثر کارت هواداری منحصر به فردترین مدل هواداری است که تا کنون عملیاتی شده است.

وی اظهار داشت: تمامی فعالیت های هواداری که تا کنون مطرح شده، اکنون مستلزم این است که هواداران هزینه ای را متقبل شوند و تنها مدلی که برای هواداران هزینه ای در بر ندارد “کوثر کارت هواداری” می باشد. همه ما برای حمایت از ورزش حرفه ای می توانیم ایفای نقش کنیم.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به امکان انجام تراکنش‌های مالی با کوثرکارت هواداری، خطاب به هواداران گفت: شما فعالیت بانکی خود را به صورت روزمره انجام می دهید و سود مدنظرتان را از ما خواهید گرفت و همچنین باشگاه مورد نظر و محبوب شما منتفع خواهد شد که این موضوع برای صاحبان مشاغل نیز موضوعیت داشته و سهم به‌سزایی در این زمینه دارد.

رضایی نقش تیم های حرفه ای و پرطرفدار را در تقویت تیم ملی مهم دانست و تصریح کرد: هر زمانی که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در کشور و لیگ خوب بازی نموده اند آن زمان توانسته ایم تیم ملی قوی را شکل دهیم و در میادین آسیایی و بالاتر بدرخشیم و هر زمان که این دو تیم خوب عمل نکردند ما هم در تیم ملی نتیجه ی مطلوبی نگرفتیم .

وی افزود: هدف گذاری ابتدایی ما حمایت از تیم های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی تبریز بوده و برای این حمایت برنامه ریزی ۵ ساله انجام دادیم و امیدواریم این تیم های پرطرفدار در این مدت در صدر لیگ برتر ایران و در آسیا بدرخشند و به تبع آن ما بتوانیم تیم ملی قوی را راهی آسیا و جام جهانی کنیم.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم به نحو مطلوب از باشگاه های مورد نظر حمایت کنیم و این باشگاه ها را همواره در صدر لیگ کشور ببینیم که در نتیجه آن نشاط اجتماعی که به نوعی تضمین کننده امنیت ملی ما است را با حمایت از این عزیزان به همراه داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، در بخش اهدای جوایز جایزه برترین تیم اخلاق توسط عیسی رضایی به باشگاه ذوب آهن اصفهان اهدا شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1468
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)