چهارشنبه 2 آگوست 2017 - 18:54

مدیرعامل جدید زیمنس در ایران معرفی شد

موریون که پیش از این مدیریت بخش انرژی زیمنس را در ایران به‌عهده داشت، از تاریخ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ در سمت جدید شروع به کار کرد.

شرکت زیمنس، ساموئل موریون را به‌عنوان مدیرعامل جدید در ایران منصوب کرد

به گزارش نگاه اقتصادی، موریون که پیش از این مدیریت بخش انرژی زیمنس را در ایران به‌عهده داشت، از تاریخ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ در سمت جدید شروع به کار کرد.

موریون مسیر شغلی خود را به‌عنوان مهندس فنی در فرانسه آغاز و پس از آن در بخش‌های استراتژیک، مدیریت و مشاوره در زمینه فن‌آوری‌های جدید در بخش انرژی زیمنس فعالیت کرد.

وی بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶ و پیش از ورود به ایران، مدیر بخش استراتژی و مدیر بخش انرژی زیمنس در فرانسه بود.

ساموئل موریون درباره مسئولیت جدید خود در ایران گفت: ایران کشوری پویا و پرانرژی است و من از قبول این مسئولیت جدید خشنود هستم.

وی افزود: زیمنس حدود ۱۵۰ سال سابقه حضور موفق در ایران را دارد و اکنون این فرصت فراهم شده است تا با تکیه بر این همکاری ارزشمند، برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر در جهت رشد اقتصادی پایدار و بلندمدت با اولویت در نظر گرفتن منافع ملی‌ و مردمی ایران بکوشیم.

ساموئل موریون دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از موسسه Engineer Institut Supérieur de Mécanique de Paris، مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد از مؤسسه Ecole superieure de Commerce de Clermont-Ferrand و همچنین مدرک کارشناسی ارشد کسب‌وکار از مؤسسه INSEAD است./

به گزارش نگاه اقتصادی، زیمنس ای جی Siemens AG (برلین و مونیخ) یک شرکت قدرتمند و جهانی در زمینه فناوری است که بیش از ۱۶۵ سال است به‌عنوان نماد مهندسی برتر، نوآوری، کیفیت، اطمینان و چند ملیتی شناخته می‌شود.

این شرکت در بیش از ۲۰۰ کشور فعالیت دارد و در حوزه‌های برقی‌سازی، اتوماسیون (کنترل و هدایت خودکار) و هوشمندسازی متمرکز است و از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فناوری در بحث بهره‌وری انرژی و حفظ منابع به شمار می‌آید.

شرکت زیمنس در ساخت توربین‌های بادی دریایی، شماره یک جهان محسوب می‌شود و از فراهم‌کنندگان پیشرو در زمینه توربین‌های گازی و بخاری برای تولید برق در جهان است.

این شرکت همچنین از بزرگ‌ترین ارائه‌کنندگان راه‌حل‌های انتقال نیرو در دنیاست و در ارائه راه‌حل‌های زیرساختی، اتوماسیون و نرم‌افزارهای صنعتی، به‌عنوان شرکتی پیشتاز مطرح است.

شرکت زیمنس یک تأمین‌کننده پیشرو در حوزه تجهیزات تصویری پزشکی مانند توموگرافی رایانه‌ای، ام‌آرآی (تصویربرداری تشدید مغناطیسی)، تشخیص آزمایشگاهی و تجهیزات فناوری اطلاعات بالینی است.

در سال مالی ۲۰۱۶ که در ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ پایان یافت، زیمنس درآمدی ۷۹٫۶میلیارد یورو و سود خالص ۵٫۶ میلیارد یورو کسب کرد. همچنین در پایان سپتامبر ۲۰۱۶ میلادی، ۳۵۱ هزار نفر در سراسر جهان، در استخدام زیمنس بوده‌اند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1626
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)