پنج‌شنبه 3 آگوست 2017 - 5:36
با حمایت همراه اول انجام شد:

رونمایی از اپلیکیشن ورزش اول

این اپلیکیشن قابلیت نمایش زنده مسابقات فوتبال، نمایش صفحه نخست روزنامه‌ها، ویدئوهای آموزشی، فوتبالیست‌شو، صفحه تیم‌ها و… را دارد.

اپلیکشین ورزش اول با حمایت همراه اول و آکادمی فوتبال کیا رونمایی شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم رونمایی از اپلیکیشن ورزش اول با حضور مدیرعامل همراه اول، جمعی از مدیران این شرکت و چهره‌های محبوب فوتبالی از جمله علی کریمی، حمید استیلی، افشین پیروانی، مهدی رحمتی، ادموند بزیک، مجتبی جباری و عادل فردوسی‌پور در هتل همای تهران برگزار شد.

این اپلیکیشن قابلیت نمایش زنده مسابقات فوتبال ایران و لیگ های معتبر دنیا، آخرین مسابقات ورزشی با امکان دسته بندی های مورد علاقه، عکس روی جلد صفحه روزنامه های داخلی و خارجی، مشاهده ویدئوهای آموزشی مرتبط با هر دسته بندی برای اعضا، فوتبالیست شو، صفحه تیم ها با اطلاعات دقیق وضعیت آنها و… را دارد.

وحید صدوقی، مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه همراه اول به عنوان سرمایه ملی طی ۵ سال گذشته توانسته در راستای مسؤولیت اجتماعی خود برای قشر جوان و فوتبال دوست انجام وظیفه کند، گفت: ‌از سال ۲۰۱۲ تاکنون این اپراتور توانسته با ایجاد باشگاه هواداران، بین مردم و فدراسیون فوتبال ارتباط خوبی برقرار کند و از سخت ترین حضور در جام جهانی های گذشته، به سهل ترین حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال به همراه یکی از گران ترین مربیان فوتبال دنیا دست یابد. از طریق همراه اول تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال کمک شده است و این کمک ها توانسته مشکلات فدراسیون را حل کند. این اپراتور علاوه بر فوتبال، حامی فدراسیون های والیبال، شطرنج و تیم های فوتبال استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز نیز، است.

صدوقی در خصوص حمایت از آکادمی فوتبال کیا، گفت: آقای مهدوی کیا ورزشکار محبوب کشور، بستر خوبی را فراهم کرده تا نوجوانان فوتبال دوست از همه شهرها و استان ها به این آکادمی معرفی شوند و همراه اول نیز در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، زمینه رشد این نوجوانان را فراهم می کند. فوتبال با هیچ ورزشی قابل مقایسه نیست؛ امیدواریم این حرکت زیربنایی ادامه داشته باشد و وظیفه ای که به عهده ما است به نحو احسن انجام شود.

صدوقی در ادامه با اشاره به اینکه هفته آینده همراه اول ۲۳ ساله می شود، گفت: امروز جایگاه همراه اول و سهم بازار این اپراتور در دنیا متمایز است. سهم بازار همراه اول ۶۰ درصد است که در مقایسه با اپراتورهای اول کشورهای دیگر جایگاه ویژه ای دارد. این اپراتور در ۵ سال اخیر ۱۰۳۰۰ میلیارد تومان در زمینه نوسازی و توسعه شبکه سرمایه گذاری کرده است و امروز با ۲۳ سال سابقه، با میانگین سن ۲ سال تجهیزات شبکه، جوان ترین اپراتور کشور است.

مدیرعامل اپراتور اول با اشاره به طرح ترابرد پذیری تلفن همراه، گفت: همراه اول تنها برنده طرح ترابرد پذیری است، در حالی که اپراتورهای دوم و سوم تراز منفی دارند.

در ادامه مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال و مؤسس آکادمی فوتبال کیا ضمن تشکر از مدیران همراه اول و مدیرعامل این اپراتور گفت:‌ از همراه اول سپاسگزارم که آکادمی فوتبال کیا را مورد حمایت خود قرار داد، امیدوارم بتوانیم با این حرکت به فوتبال ملی کشورمان کمک کنیم.

همچنین در پایان مراسم، آکادمی فوتبال کیا پیراهن شماره ۱۰ این تیم را به پاس حمایت همراه اول، به مدیرعامل این اپراتور اهدا کرد.

آکادمی فوتبال کیا در بهمن ماه سال ۹۳ با هدف کمک به نوجوانان فوتبال دوست و با استعداد کشور راه اندازی شده و در نظر دارد بتواند با استعدادیابی در روستاها و نقاط محروم کشور، به رشد فوتبال پایه و آینده فوتبال کشور کمک کند.

ازجمله افتخارات این تیم می توان به نایب قهرمانی در مسابقات کوردیال کاپ اتریش در سال ۲۰۱۵ اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1646
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)