پنج‌شنبه 3 آگوست 2017 - 6:32

برگزاری سمینار مشاوره مدیریت توسط سازمان مدیریت صنعتی

مخاطبین این سمینار را کارفرمایان و شرکت هایی که از خدمات مشاوران مدیریت استفاده می کنند و همچنین افرادی که خواهان ورود به صنعت مشاوره مدیریت هستند؛ تشکیل می دهند.

سازمان مدیریت صنعتی با هدف ارائه خدمات مشاوره مدیریت در تراز جهانی، سمینار یکروزه “مشاوره مدیریت” را در تاریخ سه شنبه ۱۸ مردادماه در محل ساختمان آموزش این سازمان برگزار می کند.

به گزارش نگاه اقتصادی، در این سمینار، “مشاوره مدیریت” به عنوان فرد، در شکل یک بنگاه و در سطح یک صنعت بلوغ یافته با هدف اصلاح نگرش نسبت به صنعت مشاوره مدیریت، مورد ارزیابی و تحلیل قرار می گیرد.

بنا بر این گزارش، مخاطبین این سمینار را کارفرمایان و شرکت هایی که از خدمات مشاوران مدیریت استفاده می کنند و همچنین افرادی که خواهان ورود به صنعت مشاوره مدیریت هستند؛ تشکیل می دهند.

علاوه بر این، مشاوران حرفه ای که می خواهند دانش خود را در این حیطه به روزآوری کنند، از مهمترین مخاطبین سمینار مذکور هستند.

در این سمینار روند تحولات “مشاوره مدیریت” در دنیا بررسی و نحوه فعالیت شرکت های مشاوره مدیریت تراز اول بین المللی تشریح می شود.

از دیگر موضوعات این سمینار می توان به “مشاوره مدیریت به عنوان محرک رشد اقتصادی و پیشران توسعه صنایع مختلف”، “ارتباط بین رشد و توفیق در کسب و کار با مشاوره مدیریت” و تشریح “مسیر شغلی کارکنان شرکت های مشاوره مدیریت” اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1657
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)