سه‌شنبه 1 آگوست 2017 - 17:36

برگزاری دوره آموزشی تطبیق با قوانین مالی بین‌المللی در آکادمی سامان

با توجه به نیاز بانک‌ها و موسسات مالی کشور، دومین دوره آموزشی بین‌المللی تطبیق و پیشگیری از جرایم مالی، شهریور و مهرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

آکادمی سامان دومین دوره‌های آموزشی بین‌المللی تطبیق و پیشگیری از جرایم مالی جهانی و نخستین دوره آموزشی مدیریت ریسک تحریم را با همکاری انجمن ICA برگزار می‌کند.

به گزارش نگاه اقتصادی، داوود سوری، رییس آکادمی سامان در گفت‌وگو با سامان رسانه درباره این دوره‌ها اظهار داشت: به دنبال برگزاری موفق نخستین دوره و با توجه به نیاز بانک‌ها و موسسات مالی کشور، دومین دوره آموزشی بین‌المللی تطبیق و پیشگیری از جرایم مالی، شهریور و مهرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

رییس آکادمی سامان تصریح کرد: این دوره‌ها شامل چهار کارگاه آموزشی تطبیق (Compliance) در دو سطح مقدماتی و پیشرفته، جلوگیری از جرایم مالی (Financial Crime Prevention) و مدیریت ریسک تحریم‌ها (Certificate in Managing Sanctions Risk) تشکیل خواهد شد.

سوری گفت: آموزش اولیه ازطریق سیستم آموزش مجازی ICA از ابتدای شهریور ماه آغاز می‌شود و دوره‌های حضوری آن نیز با حضور اساتید مجرب ICA در محل آکادمی سامان در تهران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آموزشی به زبان انگلیسی برگزار خواهند شد و آکادمی سامان برای استفاده هر چه بیشتر، در هر کلاس یک مترجم در اختیار کارآموزان قرار می‌دهد.

رییس آکادمی سامان درباره چگونگی دریافت مدرک حرفه ای ICA گفت: هفت روز پس از برگزاری هریک از کارگاه‌های آموزشی، آزمون مربوط در محل آکادمی و به صورت مجازی برگزار می‌شود و در صورت موفقیت، مدرک حرفه ای از طرف ICA اعطا می‌شود.

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره‌های آموزشی حداکثر تا تاریخ ۲۲ مرداد ماه، با آکادمی سامان به شماره ۸۸۵۵۲۲۴۷ داخلی ۱۰۵ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1669
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)