پنج‌شنبه 4 می 2017 - 23:45

قیمت برق امسال افزایش پیدا نمی کند

احمدی یزدی گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی دولت، تلاش می شود تا با کاهش معضل ریزگردها دیگر شاهد خاموشی های برق در خوزستان بر اثر شرایط جوی نباشیم.

قیمت برق امسال افزایش پیدا نمی کند

معاون مدیر مصرف شرکت توانیر گفت: قیمت برق در سال جاری هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت.

به گزارش سایت نگاه اقتصادی به نقل از ایرنا، علیرضا احمدی یزدی در حاشیه همایش مدیریت مصرف برق در صنایع در قزوین، افزود: از همه هموطنان می خواهیم تا همچنان به مدیریت مصرف برق توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه امسال پیش بینی شده تابستان گرم تری نسبت به سال قبل داشته باشیم، در ادامه از مردم خواست تا در مصرف برق صرفه جویی کنند تا مشکلی در تامین برق برای شهروندان و همچنین مراکز تجاری و تولیدی کشور به وجود نیاید.

این مسئول با بیان اینکه یک سوم برق کشور را مراکز صنعتی مصرف می کنند، اظهار کرد: برای بهره وری مصرف در این مکان ها برنامه ریزی های زیادی صورت گرفته که از جمله آنها اختصاص مشوق ها و تخفیف ها است.

معاون مدیریت مصرف شرکت توانیر همچنین گفت: در سال گذشته از سه هزار مگاوات برق صرفه جویی شده در کشور، سهم واحدهای تولیدی و مراکز صنعتی یک هزار و ۵۰۰ مگاوات بود که امیدواریم در سال جاری این رقم افزایش پیدا کند.

وی در خصوص مشکلات قطعی برق در خوزستان براثر ریزگردها نیز گفت: مشکلات بوجود آمده در این خصوص به دلیل وجود وزش گرد و خاک و ریزگردها بود و در این رابطه ۱۲۰ گروه تعمیراتی از نقاط مختلف کشور به این استان اعزام و مشکل بوجود آمده را مرتفع ساختند.

این مسئول در پایان اظهار کرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی دولت، تلاش می شود تا با کاهش معضل ریزگردها دیگر شاهد خاموشی های برق در خوزستان بر اثر شرایط جوی نباشیم.

برچسب ها:,
لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=19
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)