شنبه 12 آگوست 2017 - 12:25

برگزاری مجمع عمومی شرکت خدمات ارزی و صرافی مهر با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی

شهیدزاده در این جلسه ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت خدمات ارزی و صرافی مهر گفت: امیدواریم با ارائه خدمات گسترده تر و جلب رضایت بیشتر مشتریان، شاهد کسب جایگاه برتر توسط این شرکت باشیم.

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت خدمات ارزی و صرافی مهر روز شنبه ۲۱ مرداد با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی در سالن شهید اکبری بانک کشاورزی برگزار و طی آن، ضمن تایید صورت های مالی منتهی به پایان سال ۱۳۹۵، بازرس مستقل و حسابرس قانونی شرکت برای سال ۱۳۹۶ انتخاب شدند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این مجمع که با حضور مرتضی شهیدزاده؛ رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، مسعود شریفات؛ عضو هیات مدیره این بانک، حبیب‌الله سلامی؛ مشاور مدیرعامل، جمعی از مدیران امور بانک کشاورزی، علیرضا زندی آتشبار؛ مدیرعامل شرکت خدمات ارزی و صرافی مهر، اعضای هیات‌مدیره شرکت، حسابرسان مستقل و بازرسان قانونی تشکیل شد، گزارش بررسی صورت های مالی، عملکرد مالی و جریان های نقدی شرکت در سال ۱۳۹۵ توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی ارائه و منطبق بر استانداردهای حسابداری اعلام و تصویب شد.

بر اساس این گزارش شهیدزاده در این جلسه ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت خدمات ارزی و صرافی مهر گفت: امیدواریم با ارائه خدمات گسترده تر و جلب رضایت بیشتر مشتریان، شاهد کسب جایگاه برتر توسط این شرکت باشیم.

این گزارش می افزاید، شرکت خدمات ارزی و صرافی مهر در سال گذشته با ایجاد روابط کارگزاری با کشورهای ارمنستان، روسیه و گرجستان، جذب ۱۰۰ مشتری حقوقی بزرگ و معتبر، تکمیل سبد خدماتی، افزایش تعداد معاملات و افزایش بهره وری، گسترش تعاملات با سایر صرافی های بانکی و ارائه خدمات نوین ارزی توانسته است خدمات ارزنده ای به مشتریان ارائه کرده و هم سو با سیاست ها و برنامه های بانک کشاورزی در حوزه خدمات ارزی، برای تسهیل مبادلات و توسعه اقتصادی کشور گام های موثری بردارد.

شایان ذکر است قرائت گزارش هیات مدیره به مجمع توسط مدیرعامل شرکت، گزارش سازمان حسابرسی(بازرس قانونی شرکت) ، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار و انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ۱۳۹۶ از دیگر تصمیمات این مجمع بود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=2288
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)