- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

حمایت شبکه نمایندگی‌های سازمان مدیریت صنعتی از وزیر پیشنهادی صمت

شبکه نمایندگی‌های سازمان مدیریت صنعتی طی بیانیه‌ای از وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ محمد شریعتمداری اعلام حمایت کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی، در این بیانیه آمده است:

«تحلیل شبکه نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی از وزرای معرفی شده نشان می دهد رییس جمهور در دولت دوازدهم راهبرد خود را توسعه اشتغال و رونق اقتصادی کشور مبتنی بر محورهای چهارگانه آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت قرار داده است. طبیعتاً این مهم با هم افزایی مجموعه های صنعتی، تجاری و اقتصادی کشور و نیز جذب سرمایه گذاری خارجی میسر می شود و جناب آقای دکتر روحانی می داند که چهار سال آینده، جزو پرکارترین دوره های وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

از این روست که می بینیم ایشان جناب آقای دکتر شریعتمداری را که چهره مناسب این دوران برای این سمت می باشد، انتخاب کرده است. وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت علاوه بر برخورداری از حسن خلق و مردمداری، فردی کاردان، آشنا با صنعت در همه ابعاد آن و دارای سوابق بسیار در انقلاب، خدمت به نظام و مردم و از رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده معزز شهدا بوده و همواره در کنار صنعتگران و اهالی کسب و کار از پشتیبانان سیاست های حمایت از تولید و بخش خصوصی است.

شبکه نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی که رسالت آن کمک به سازمان و بنگاه های اقتصادی کشور به منظور بهبود بهره وری و نوآوری در کسب و کار می باشد، با بررسی برنامه هایی که ایشان به عنوان برنامه کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت ارایه کرده اند به نتایج ذیل دست یافته است:

۱- برنامه ای که توسط ایشان به عنوان برنامه کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه شده است، بارقه امید را در دل بسیاری از صنعتگران، تولیدکنندگان، بازرگانان، کارآفرینان و سایر فعالین این حوزه برانگیخته است.

۲- این برنامه با اشراف جامع و تسلط کامل ایشان بر ارکان متنوع این وزارتخانه، مدون شده است.

۳- برنامه ایشان به خوبی قادر خواهد بود که بر مشکلات جاری فائق آید.

۴- این برنامه با ایجاد یک وفاق و انسجام، در سطوح مختلف وزارتخانه، سیاست های دولت دوازدهم را در جهت توسعه اقتصادی کشور تحقق خواهد بخشید.

۵- حسن سابقه و تجارب ارزشمند ایشان، نوید بخش روزهایی خوب برای وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

نهایتا شبکه نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی ، در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری گردیده است، بر ضرورت اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به عنوان راه نجات از مشکلات اقتصادی و حمایت از تولید داخلی و تکیه بر توان داخلی و مشارکت گسترده فعالان تولیدی و اقتصادی کشور تاکید دارد.

لذا با توجه به شرایط حساس کنونی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) مبنی بر کمک همه جانبه نسبت به دولت دوازدهم، از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست دارد که با حمایت گسترده و رای قاطع خود به جناب آقای دکتر شریعتمداری که جزو افراد شاخص جریان اعتدال و عقلانیت در دولت یازدهم نیز بودند، برگ زرین دیگری را در کارنامه مجلس محترم دهم به یادگار بگذارند.

شبکه نمایندگی سازمان مدیریت صنعتی کشور ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری با وزیر محترم پیشنهادی، حمایت همه جانبه و قاطع خود را از جناب آقای دکتر محمد شریعتمداری اعلام می دارد.»