دوشنبه 14 آگوست 2017 - 4:06

تقدیر رییس سازمان محیط زیست به‌خاطر نقش وزیر اقتصاد درخصوص مالیات سبز

یکی از مهم ترین بسترهای تحقق این اهداف برای حفاظت از محیط زیست، تعبیه و استفاده از ابزارهای اقتصادی و از جمله مالیات است.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست طی مکاتبه ای از مساعدت ها و حمایت های وزیر امور اقتصادی و دارایی از برنامه ها و موضوعات محیط زیستی در دولت یازدهم به ویژه نقش آفرینی وی در معرفی و پذیرش مالیات سبز تقدیر کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی، در نامه معصومه ابتکار خطاب به علی طیب‌نیا، می‌خوانیم: برقراری تعادل بین وجوه اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی توسعه؛ شرط لازم تحقق اهداف بلند نظام در حوزه های مختلف و نیل به محیط زیست مطلوب مندرج در سند چشم انداز ۱۴۰۴ و سیاست های کلی محیط زیست ابلاغی معام معظم رهبری است.

یکی از مهم ترین بسترهای تحقق این اهداف برای حفاظت از محیط زیست، تعبیه و استفاده از ابزارهای اقتصادی و از جمله مالیات است.

مساعدت ها و حمایت های جنابعالی از برنامه ها، سیاست ها، لوایح و موضوعات محیط زیست در دولت یازدهم و به ویژه نقش افرینی در معرفی و پذیرش مفهوم “مالیات سبز” در لایحه مالیات بر ارزش افزوده اقدامی تاریخی، ماندگار و ستودنی است.

بدینوسیله مراتب تقدیر خود و دوستداران محیط زیست را خدمت تان ابراز داشته و از خداوند سبحان سلامت، سربلندی و فرصت خدمت بیش از پیش به میهن عزیز را خواستارم.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=2342
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)