یکشنبه 14 می 2017 - 20:32

برگزاری مجامع عمومی “تامین سرمایه نوین” با رشد ۱۰۰ درصدی عملکرد

این جلسه با حضور مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس شرکت و نمایندگان سهامداران از جمله مجموعه بانک اقتصادنوین، سرمایه‌گذاری غدیر، گروه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری ساختمان ایران، موسسه اعتباری ملل و نمایندگان دیگر سهامداران تشکیل شد.

برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده شرکت تامین سرمایه نوین با رشد ۱۰۰ درصدی عملکرد در سال ۹۵مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده شرکت تامین سرمایه نوین با حضور ۱۰۰ درصد سهامداران برگزار و صورت‌های مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۱۳۹۵ این شرکت به تصویب رسید.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این جلسه با حضور مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس شرکت و نمایندگان سهامداران از جمله مجموعه بانک اقتصادنوین، سرمایه‌گذاری غدیر، گروه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری ساختمان ایران، موسسه اعتباری ملل و نمایندگان دیگر سهامداران تشکیل شد.

در این جلسه ولی نادی قمی، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه نوین، اقدامات و دستاوردهای گروه تامین سرمایه نوین را در سال ۹۵ تشریح کرد.
وی ضمن تاکید بر هماهنگی و همکاری موثر بین هیات مدیره، مدیران و کارکنان شرکت و تشکر از آنان، انتشار اولین صکوک اجاره و اولین اوراق تامین مالی دولت در بازار سرمایه را تجربه موفقی برای دولت و بازار سرمایه دانسته و این اقدام را سرآغاز استفاده از سایر روش‌های تامین مالی دولت از بورس عنوان کرد.

نادی همچنین به رشد ۱۰۰ درصدی سودآوری شرکت تامین سرمایه نوین در سال ۹۵ اشاره کرد و مدیریت بهینه ریسک‌های مربوطه و کسب رتبه فعال‌ترین تامین سرمایه در فعالیت اصلی و مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بازارگردانی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار را از دستاوردهای این شرکت در سال گذشته دانست.

در این جلسه همچنین پس از تصویب صورت‌های مالی سال مالی ۱۳۹۵ که همراه با گزارش مقبول حسابرس بود، افزایش سرمایه شرکت از ۴ هزار میلیارد ریال به ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از سوی سهامداران به تصویب رسید.

 

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=2377
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)