سه‌شنبه 16 می 2017 - 21:39

تصویب صورت‌های مالی سال ۱۳۹۵ شرکت راه اقتصادنوین

در ادامه برگزاری مجامع شرکت‌های گروه اقتصادنوین، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین برگزار و صورت‌های مالی این شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۵ به تصویب رسید.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مراسم که با حضور ۱۰۰ درصدی سهامداران شرکت برگزار شد ابراهیم جلیلیان مدیرعامل شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین طی سخنانی گفت: شرکت طبق اساسنامه در بخش‌های اعتباری خدمات متنوعی به مشتریان ارایه می‌کند که از جمله این خدمات می‌توان به ارزیابی املاک و مستغلات، اعتبارسنجی اشخاص حقیقی و حقوقی، برآورد اعتبار ضامن، تهیه طرح توجیهی سرمایه‌گذاری، نظارت بر طرح‌ها و کالاهای زیر کلید اشاره کرد.

وی گفت: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ مورد خدمت در این بخش‌ها به مشتریان ارایه شده است که حدود ۹ درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش نشان می‌دهد.

جلیلیان در ادامه به ساختار نیروی انسانی این شرکت اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت سرعت در انجام خدمات کارشناسی، پیش‌بینی‌های لازم برای استقرار کارشناسان شرکت در سایر شهرها و مراکز استان‌ها صورت گرفته به طوری که تعداد زیادی از کارشناسان ارزیابی شرکت در سرپرستی‌های تهران و استان‌ها مستقر شده‌اند.

وی همچنین در خصوص روزآمدی سیستم‌های نرم‌افزاری شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین گفت: با هدف کنترل آمار پرونده‌های در دست بررسی امکان اخذ گزارش‌های مدیریتی در سیستم جامع شرکت فراهم شده که این مهم علاوه بر سرعت بخشی خدمات شرکت، ابزار کنترلی مناسبی برای نظارت بر پرونده‌ها خواهد بود.

مدیرعامل شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین در خصوص برنامه‌های آینده این شرکت گفت: تهیه آیین‌نامه‌های لازم برای سیستمی نمودن ساختار شرکت و عملیات داخلی، تهیه و ارایه مقاله در حوزه‌های مختلف فعالیت شرکت توسط سرمایه انسانی و ارایه خدمات شرکت به سایر موسسات مالی و بانک‌ها از جمله برنامه‌های شرکت در سال ۹۶ به شمار می‌رود.

در ادامه مجمع عمومی سالانه شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین ضمن تقدیر و تشکر مجدد از زحمات هیات مدیره، مدیرعامل و کلیه کارکنان شرکت، صورت‌های مالی بررسی و به تصویب سهامداران رسید.

 

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=2380
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)