پنج‌شنبه 18 می 2017 - 19:45

آغاز احداث بیست و ششمین مدرسه “مهر نوین” در شهرستان فیروزکوه

مدیرکل آموزش و پروش شهرستان فیروزکوه ضمن تشکر از این اقدام خداپسندانه بانک اقتصادنوین ابراز امیدواری کرد با احداث این مدرسه بخشی از مشکلات دانش‌آموزان و معلمان این شهرستان مرتفع شود.

کلنگ احداث بیست و ششمین مدرسه “مهر نوین” در شهرستان فیروزکوه استان تهران به زمین خورد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، همزمان با اعیاد شعبانیه و با هدف توسعه دانایی، طی مراسمی با حضور مقامات ارشد شهرستان فیروزکوه، مدیران سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مدیران بانک اقتصادنوین عملیات اجرایی احداث بیست و ششمین مدرسه بانک اقتصادنوین با نام “مهر نوین” آغاز شد.


در این مراسم محمدرضا بنار، مدیرکل آموزش و پروش شهرستان فیروزکوه ضمن تشکر از این اقدام خداپسندانه بانک اقتصادنوین با اشاره به مشکلات و کمبودهای شهرستان فیرزوکوه در حوزه توسعه و تجهیز مدارس، به اقدامات انجام‌شده و در دست انجام در این شهرستان را بر شمرد و ابراز امیدواری کرد با احداث این مدرسه بخشی از مشکلات دانش‌آموزان و معلمان این شهرستان مرتفع شود.

علی بهرامی، معاون دفتر مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران نیز در این مراسم، با اشاره به تفاوت محرومیت اقتصادی و محرومیت آموزشی، استان تهران را یکی از محروم‌ترین استان‌ها به لحاظ آموزشی دانست و اظهار داشت، علاوه بر لزوم احداث مدارس جدید مشکل مدارس فرسوده و ضرورت تخریب و بازسازی این مدارس نیز وجود دارد که اعتبارات دولتی پاسخگوی این نیاز نیست و بدون حمایت خیرین قادر به انجام این ماموریت نخواهیم بود.

لازم به ذکر است با ساخت این مدرسه جدید در شهرستان فیروزکوه شمار مدارس “مهر نوین” در مناطق محروم کشور به بیست و شش مدرسه خواهد رسید.

 

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=2383
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)