سه‌شنبه 4 جولای 2017 - 17:46

رشد ۲۷ درصدی صدور کارت اعتباری بانک اقتصادنوین

تعداد کاربران خدمات تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان خرداد از مرز ۴ میلیون ۳۰۰ هزار نفر گذشت که نسبت به تعداد کاربران این چهار خدمت در پایان خرداد ۹۵ بیش از ۱۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

به منظور افزایش توان خرید و با هدف افزایش رضایت‌مندی مشتریان صدور کارت‌های اعتباری بر اساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بانک اقتصادنوین در دستور کار قرار دارد که این خدمت با استقبال مشتریان این بانک در سراسر کشور مواجه شده است.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این راستا تعداد کارت‌های اعتباری صادره این بانک در پایان خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۲۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

همچنین تعداد کاربران خدمات تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان خرداد از مرز ۴ میلیون ۳۰۰ هزار نفر گذشت که نسبت به تعداد کاربران این چهار خدمت در پایان خرداد ۹۵ بیش از ۱۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

علاوه بر این تعداد خودپردازهای فعال بانک اقتصادنوین در پایان خرداد به یک‌هزار و ۸۷ دستگاه رسید که با توجه به تعداد شعب این بانک، بخش عمده‌ای از این دستگاه‌ها در خارج از شعب بانک اقتصادنوین قرار دارد و خدمات متنوعی به دارندگان کارت‌ها شبکه شتاب ارایه می‌کند.

 

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=2406
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)