- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

افتتاح سه طرح با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

شرکت صنعتی چسب و رزین آبنوس، شرکت سهند پلاست مکری و شرکت کاویان پود ازجمله طرح‌هایی هستند که با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نگاه اقتصادی، شرکت چسب و رزین آبنوس که در شهرک صنعتی بزرگ شیراز قرار داردبا ظرفیت تولید روزانه ۱۵۰ تن و تسهیلات ۲ میلیارد تومانی برای ۳۲ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.

بنا به این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان فارس پرداخت کرده است.

شرکت سهند پلاست مکری در سنندج نیز که مخازن پلاستیکی تولید می کند از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانک صنعت و معدن استفاده کرده است.

با بهره‌برداری از این شرکت برای ۳۴ نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.

تاکنون صنایع کوچک و متوسط استان کردستان حدود ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده‌اند.

طرح بعدی، شرکت کاویان پود در همدان است که با تسهیلات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی بانک صنعت و معدن در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

محصولات تولیدی شرکت کاویان پود، کیسه‌بافی و پلی‌اتیلن صنعتی است و برای ۱۱ نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون مبلغ ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان همدان پرداخت کرده است.