دوشنبه 2 اکتبر 2017 - 16:31

شبکه فروش بیمه آرمان متحول می شود

این برنامه در واقع با هدف ترمیم و ساماندهی شبکه فروش و نمایندگان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه آرمان از تدوین و اجرای برنامه راهبردی با هدف ایجاد تحول و پویایی در سطح شبکه فروش و امور نمایندگان و کارگزاران این شرکت خبر داد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه آرمان، بهمن سوری در جلسه شورای مدیران با اعلام این مطلب افزود: این مدیریت به منظور تحقق اهداف شرکت، بر اساس این برنامه راهبردی حرکت خواهد کرد و سعی دارد تا با حمایت مدیریت ارشد و همکاری و مساعدت سایر مدیران حوزه ستادی، چالش ها و مسائل این حوزه را برطرف نماید و جایگاه شرکت را ارتقاء بخشد.

سوری با بیان اینکه شبکه فروش و نمایندگان مهم ترین قشر شرکت بیمه به لحاظ خط مقدم تماس با جامعه هستند افزود این برنامه در واقع با هدف ترمیم و ساماندهی شبکه فروش و نمایندگان در دستور کار قرار گرفته و به جد پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مؤثر نمایندگان در بهبود فضای کسب‌ و کار و رشد و تعالی شرکت، بر تقویت و افزایش سطح علمی و فنی آنها تأکید کرد و سطح‌بندی و توانمندسازی نمایندگان، افزایش آموزش‌های تخصصی، توسعه زیرساخت‌ها، تفویض اختیار و تأمین خواسته های آنان را از جمله ی برنامه های راهبردی این مدیریت برشمرد.

بر اساس این گزارش، دستور العمل بازدید و نظارت بر نمایندگان نیز به شعب و سرپرستی های این شرکت ابلاغ شده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=2830
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)