پنج‌شنبه 19 اکتبر 2017 - 2:26

ازسرگیری شماره‌گذاری خودروهای با مصرف بالای ۸٫۵ لیتر

با تغییر مصوبه دولت و لغو شرط الزام تولیدکنندگان خودروهای با مصرف بالای ۸٫۵ لیتر به اسقاط یک دستگاه خودروی فرسوده، شماره گذاری این خودروها آغاز شد.

ازسرگیری شماره‌گذاری خودروهای با مصرف بالای ۸٫۵ لیتر

با اصلاح و تغییر مصوبه هیات دولت، الزام تولیدکنندگان خودروهای پرمصرف داخلی به اسقاط یک دستگاه خودروی فرسوده، لغو شد.

به گزارش نگاه اقتصادی، معاون فنی و مهندسی پلیس راهنمایی و رانندگیبا اعلام این خبر گفت: هیات وزیران در جلسه ۱۸ مردادماه ۹۶ مصوب کرده بود که تولید و شماره گذاری سواری های داخلی که مصرف سوخت آن‌ها در ١٠٠ کیلومتر پیمایش ٨،۵ لیتر به بالاست مشروط به اسقاط یک دستگاه خودروی فرسوده است.

سرهنگ سعید روحی افزود: این مصوبه با درج در روزنامه رسمی با سیر مراحل قانونی از ۲۰ شهریور ۹۶ ضمن اطلاع رسانی مجدد توسط پلیس به شرکت های تولیدکننده خودرو، اجرایی شد اما برابر مصوبه اخیر هیات محترم دولت که در عصر امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه به پلیس اعلام شد، موضوع مشروط کردن شماره گذاری خودروهای داخلی با مصرف ۸،۵ لیتر و بیشتر از ١٠٠ کیلومتر پیمایش حذف شد.

وی ادامه داد: این موضوع شامل خودروهای پرمصرف تیگو ۵، آریزو ۵، ام وی ام ایکس ۳۳، جک s5، لیفان ۸۲۰ ، سوزوکی گراند ویتارا، هایما s7 و BYD می شد که مراتب حذف این شرط، برای استحضار هموطنان اطلاع‌رسانی می‌شود و پلیس از امروز نسبت به شماره گذاری خودروهای مذکور مطابق روال گذشته اقدام می‌کند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=2927
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)