- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

گردهمایی سازندگان خارجی و داخلی پلتفرم جدید ایران خودرو

نخستین نشست مشترک سازندگان پلتفرم جدید ایران خودرو با حضور سازندگان تراز اول جهانی و بیش از ۸۰ سازنده توانمند داخلی چهارشنبه، سوم آبان ماه در شرکت ساپکو برگزار می شود.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از ایکوپرس، گروه صنعتی ایران خودرو با همکاری شرکت پینین فارینا که از طراحان دارای کلاس جهانی طراحی خودرو است، به همراه سازندگان و طراحان توانمند داخلی، توسعه پلتفرم برای تنوع بخشی به سبد محصولات را آغاز کرده است.

برهمین اساس و به منظور تحقق اهداف در بخش طراحی پلتفرم و توسعه محصول، نخستین نشست مشترک سازندگان پلتفرم جدید با عنوان «Early Supplier Involvement» با حضور نمایندگانی از شرکت پینین فارینا و نمایندگان شرکت‏های طراح و سازندگان داخلی و خارجی، صبح روز چهارشنبه سوم آبان ماه در محل سالن اجتماعات ساپکو برگزار می شود.

برمبنای این گزارش، این نشست فرصتی مناسب برای ایران خودرو و شرکت پینین فارینا خواهد بود تا به تمامی تامین کنندگان داخلی و خارجی علاقه‏مند، اهداف فنی و برنامه زمانی پروژه پلتفرم جدید ایران خودرو را معرفی کنند.

پلتفرم جدید ایران خودرو شامل طیف کاملی از خودروهای بنزینی، هیبریدی و الکتریکی در کلاس های سدان، هاچ بک،‌ کراس اوور و وانت خواهد بود.