- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

شمارش معکوس برای آغاز سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

“سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی” به عنوان بزرگترین رخدادعلمی کشوردرحوزه مدیریت منابع انسانی؛ ۱۵ و ۱۶ آبان ماه ۹۶ با موضوع “جانشین‌پروری و مدیریت استعدادها با تمرکز بر نقش زنان و جوانان” با حضور مقامات کشوری، اساتیددانشگاهی، مدیران ارشد، مدیران منابع انسانی سراسر کشور و متخصصان این حوزه توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.

به گزارش نگاه اقتصادی، روز اول کنفرانس در ساختمان شماره ۲ سازمان مدیریت صنعتی و روز دوم آن در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار می‌شود.

“نقش منابع انسانی در اقتصاد مقاومتی با محوریت بهبود تولید و اشتغال” و “تحلیلی بر جایگاه و نقش منابع انسانی در برنامه ششم توسعه” از جمله موضوعات محوری این کنفرانس هستند.

از دیگر موضوعات محوری این کنفرانس می‌توان به “آینده کار در جهان و تأثیر آن بر مدیریت منابع انسانی “و “رقابت‌پذیری مبتنی بر توسعه سرمایه انسانی” اشاره کرد.

کارگاه‌های تخصصی منابع انسانی، ارائه تجارب داخلی و بین‌المللی، برگزاری ویدئوکنفرانس بامتخصصان خارجی، نمایشگاه حرفه‌ای، کلینیک تخصصی و ایستگاه نوآوری از جمله برنامه‌های روز اول کنفرانس است.

از دیگر برنامه‌های روز اول کنفرانس، تشکیل پنل‌های تخصصی با موضوعات “تجارب عملی از جانشین‌پروری و مدیریت استعداد”، “چالش‌های حضور زنان و جوانان در پست‌های مدیریتی” و”تجربه‌های نقره‌ای بنگاه‌ها و سازمان‌ها” است.

روز دوم کنفرانس به سخنرانی مقامات کشوری، اساتیددانشگاهی، متخصصان حوزه منابع انسانی، سخنرانان بین‌المللی و اهدای جوایز نهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی در کشوراختصاص دارد.

ازجمله موضوعات این سخنرانی‌ها می‌توان از “مدیران منابع انسانی و هشت مسیر برای ارتقای بهره‌وری سازمان‌ها”، “روندهای مدیریت سرمایه انسانی در هزاره سوم” و ” کاربرد نظریه پیچیدگی در تبیین نقش مدیران منابع انسانی در سازمان‌هایی با محیط پیچیده ” نام برد. اطلاعات بیشتراین رخداد علمی درسایت کنفرانس به آدرس www.HRDconf.ir قابل مشاهده است.