جمعه 3 نوامبر 2017 - 22:36

اهدای کتاب به ۵۸ کتابخانه برتر کشور توسط بنیاد قلم‌چی

پروژه اهدای کتاب به ۵۸ کتابخانه برتر در ۲۶ استان کشور، نیمه دوم مهرماه توسط بنیاد قلم چی انجام شد.

پروژه اهدای کتاب به ۵۸ کتابخانه برتر در ۲۶ استان کشور، نیمه دوم مهرماه توسط بنیاد قلم چی انجام شد.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از تارنمای کانون فرهنگی آموزش، رمضانعلی محسنی مسئول نظارت بر پروژه‌های ساخت و تجهیز کتابخانه ها در خصوص اجرای این پروژه اظهار داشت: در پی درخواست نهاد کتابخانه های عمومی کشور، بالغ بر ۶۲۰۰ جلد کتاب به ۵۸ کتابخانه برتر کشور در نیمه دوم مهرماه اهداء شد.

وی گفت: ۵۸ کتابخانه برتر از میان ۳۳۰۰ کتابخانه عمومی، نهادی و مشارکتی بر اساس معیارهایی شامل فضای مناسب مطالعه، میزان امانت کتاب، تعداد اعضا، داشتن بخش مجزا برای کودکان، فعالیت های فرهنگی و خدمات فنی کتابداری انتخاب شده اند.

همچنین حمید سرشار مسئول اجرای پروژه اهدای کتاب تصریح کرد: در این پروژه، به هر یک از کتابخانه ها تعداد ۱۰۷ جلد کتاب اختصاص یافت که در مجموع هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و چهارصد و نود میلیون ریال از سوی بنیاد تامین شد.

وی افزود: بر این اساس، اهدای کتاب به کتابخانه های برتر استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، تهران، البرز، ایلام، خوزستان، زنجان، بوشهر، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، همدان و یزد انجام شده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3083
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)