شنبه 4 نوامبر 2017 - 16:10

راه‌اندازی نسخه iOS “تامین اجتماعی همراه” (+دانلود)

بیش از ٣٠ سرویس غیرحضوری از طریق کانال های ارتباطی نوین موبایلی به منظور بهره برداری توسط مخاطبین تامین اجتماعی، رونمایی خواهد شد.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی از عملیاتی شدن نسخه iOS موبایل اپلیکیشن “تامین اجتماعی همراه” خبر داد.

به گزارش نگاه اقتصادی، علی معیری اظهار داشت: پس از رونمایی از نسخه اندروید موبایل اپلیکیشن “تامین اجتماعی همراه” در مهرماه سال جاری که با استقبال گسترده مخاطبین همراه بود، اکنون به منظور پوشش کامل نیازهای کاربران، نسخه iOS “تامین اجتماعی همراه” نیز آماده و عملیاتی شده است.

وی با بیان این‌که نسخه اندرویدی این اپلیکیشن به روزرسانی شده است، گفت: آخرین نگارش اندرویدی ۵,٩.٢ در سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و مارکت های معتبر کشور نیز در دسترس است.

معیری تصریح کرد: به دنبال برنامه ریزی های انجام شده در حوزه راهبری سیستم های تامین اجتماعی، علاوه بر سرویس ها و خدمات غیرحضوری که درحال حاضر در اختیار عموم قرار گرفته شده است، بیش از ٣٠ سرویس غیرحضوری از طریق کانال های ارتباطی نوین موبایلی به منظور بهره برداری توسط مخاطبین تامین اجتماعی، رونمایی خواهد شد.

برای دانلود نرم افزار تامین اجتماعی همراه کلیک کنید.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3086
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)