- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

وزیر صنعت پشت فرمان ساینا اتوماتیک (+عکس)

محمد شریعتمداری با حضور در دومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور از غرفه گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از سایپانیوز، در دومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور که در شهر آفتاب برگزار شد، گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش مبادلات و صادرات محصولات صادراتی خود به نقاط مختلف جهان و انجام مذاکره بدون واسطه با تجار خارجی در این نمایشگاه به وسعت ۱۰۰۰ متر مربع شرکت کرده و آخرین دستاوردهای صادراتی خود در حوزه تولید خودرو و قطعات را به معرض نمایش قرار داد.

در این نمایشگاه شرکت های سایپا، زامیاد، سایپادیزل و پارس خودرو درحوزه تولید خودرو و شرکت های مگاموتور، سازه گستر، سایپا آذین، قالب های بزرگ صنعتی، سایپا شیشه، فنر سازی زر، مالیبل سایپا، رینگ سایپا ، رادیاتور ایران و سایپا یدک در حوزه تولید قطعات و ارائه خدمات خودرویی از گروه خودروسازی سایپا در بزرگترین غرفه نمایشگاه حضور داشته و توانمندی های صادراتی خود را ارائه کرده اند.

بر اساس این گزارش در روز اول این نمایشگاه، محمد شریعتمداری، وزیر صنعت معدن و تجارت به همراه محمدحسین مقیمی استاندار تهران ضمن بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا از توانمندی های صادراتی گروه آگاهی یافتند.

شریعتمداری در این بازدید با حضور در داخل خودرو جدید ساینا اتوماتیک، از نزدیک با امکانات این خودرو جدید تولیدی گروه سایپا هم آشنا شد.

همچنین در روزهای برگزاری این نمایشگاه جمعی از تجار کشورهای مختلف ضمن حضور در غرفه سایپا و بازدید از دستاوردهای صادراتی، با برگزاری جلساتی، خواستار همکاری های بیشتر با شرکت های گروه سایپا در زمینه های تولید و تامین قطعات شده اند.

بازدیدکنندگان از غرفه سایپا خواستار بازدید از خطوط تولید خودروهای به نمایش قرار داده شده، بوده اند که با هماهنگی های انجام شده، این تجار خارجی توانسته اند در مدت زمان برگزاری نمایشگاه از سایت های تولیدی گروه سایپا هم بازدیدی داشته باشند.

این نمایشگاه به مدت ۴ روز از ۹ تا ۱۲ آبان ماه و از ساعت ۹ تا ۱۷ برای بازدید عموم تولیدکنندگان و تاجران ایرانی و خارجی دایر بوده است و حدود ۶۰۰ تاجر خارجی از ۴۳ کشور جهان در این نمایشگاه حضور داشته اند.