چهارشنبه 8 نوامبر 2017 - 20:01

اقدامات رفاهی ویژه کارکنان پست تشریح شد

تخفیف و تسهیلات ویژه برای خرید خودرو و نیز محصولات XVISION و TCL، وام ۱۰میلیون تومانی بانک رسالت و اماکن جدید رفاهی و ورزشی ازجمله این اقدامات است.

شهرام حی‌شاد، مدیرکل تامین نگهداری و پشتیبانی اقدامات رفاهی ویژه کارکنان را در مصاحبه با روابط عمومی تشریح کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی شرکت ملی پست، وی در ابتدا با اشاره به بحث مربوط به توافق با خودرو سازان که این روزها در بین کارکنان سوال‌های زیادی در خصوص آن وجود دارد، با بیان این‌که جلسات متعددی با مدیران ارشد این شرکت‌ها برگزار شده است، افزود: مذاکرات با گروه خودروسازی سایپا تقریبا نهایی شده و شرایط محصولات این گروه به این شرح اعلام شده است که یک درصد از کل خودرو به صورت تخفیف به شرکت پست ارائه و ۲ درصد هم در تسهیلات تخفیف قائل شوند.

مدیرکل تامین نگهداری و پشتیبانی در خصوص ثبت نام متقاضیان اعلام کرد: پس از بخشنامه به کل کشور لیست اسامی و نوع خودروی درخواستی به شرکت مربوطه ارسال و بر اساس سهمیه ارسالی در این تفاهم نامه یکساله و بسته به تولید و موجودی اقدام لازم انجام خواهد شد.

وی با بیان این‌که مدارک لازم جهت ثبت نام شامل یک برگ گواهی حقوق، مبلغ پیش پرداخت و چک با توجه به شرایط متقاضی از ۶ تا ۳۶ ماه است، بیان داشت: مبالغ پیش پرداخت و شیوه عمل نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

حی شاد سپس با اشاره به وام ده میلیون تومانی بانک رسالت اعلام کرد: مقرر شده تا پایان آذرماه سایر کارکنان که تاکنون نتوانسته اند وام از صندوق ۶ درصد دریافت کنند این وام را اخذ کنند.

مدیرکل دفتر تامین، نگهداری و پشتیبانی اضافه کرد: تاکنون نزدیک به ۲۷۰۰ نفر از این صندوق وام نگرفته اند که اطلاعات حدود ۲۶۰۰ نفر از اعضای صندوق که عمدتا نیز همکاران قراردادی هستند را داریم که دیرتر از سایرین عضو صندوق شده اند.

حی‌شاد با ذکر این که در فاز دوم که احتمالا از سه ماه آینده آغاز خواهد شد پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی از صندوق به کارکنان آغاز خواهد شد افزود: پرداخت این وام پس از کسر بدهی از وام قبلی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل تامین، نگهداری و پشتیبانی در ادامه به تفاهم با شرکت ماد ایران اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه در مراحل نهایی است و پس از حدود سه ماه مذاکره مقرر شد فروش محصولات XVISION و TCL بدون سود و با ۵ درصد تخفیف زیر قیمت فروش و در ده قسط برای کارکنانی که تمایل به خرید دارند ارائه شود.

وی همچنین به بحث اماکن رفاهی پرداخت و عنوان کرد: قرارداد مجدد با هتل یاس منعقده شده که یک طبقه با ۶ واحد در اختیار این شرکت قرار گرفته است و مقرر شده این واحدها در فاز نخست برای استفاده به بازنشستگان اختصاص داده شود.

حی‌شاد با بیان این که به سبب نارضایتی زیاد همکاران از مهمان‌سراهای شمال کشور این مهمان‌سرا تعطیل شد، عنوان کرد: مقدمات قرارداد با شهرکی ۳۰واحده در نشتارود و مبله و تمیز انجام شده تا کارکنان من‌بعد برای سفر به شمال کشور بتوانند از آن استفاده کنند که این قرارداد در مرحله امضای مسئولان قرار داشته و درصورت امضای نهایی از اول آذر ماه سالجاری در دسترس و سهمیه کشور اعلام خواهد شد.

مدیرکل تامین، نگهداری و پشتیبانی در همین راستا تاکید کرد: نظارت بر رعایت نظافت و نگهداری از مهمان‌سراها توسط استان‌ها انجام و همکاران عزیز نیز بر این امر توجه ویژه داشته باشند.

حی‌شاد به بحث ورزش اشاره کرد و گفت: در تهران با موسسه فرهنگی ورزشی پیام قرارداد منعقد شده و در نظر است تا برای استان ها براساس‌هزینه های هر شهر سبد وزرشی در نظر گرفته شود که پس از انجام امور مربوطه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل تامین، نگهداری و پشتیبانی خاطرنشان کرد: تاکنون کارت ۹۰ درصد از کارکنان تهران صادر و به آنان تحویل شده است و برای سایر کارکنان نیز به زودی کارت صادر خواهد شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3131
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهدی حمزه لو گفت:

    ممنون از جناب حی شاد.دست ایشان و دیگر مدیران که بفکر رفاهیات همکاران درشبکه هستن را میبوسیم.

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)