چهارشنبه 15 نوامبر 2017 - 12:23

بازدید مدیران سازمان توسعه تجارت ژاپن از یک کارخانه قطعه‌سازی ایرانی

مدیران و مسئولان سازمان توسعه تجارت ژاپن (جترو) در بازدید از شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن کیفیت و تنوع محصولات تولید این کارخانه را مطلوب ارزیابی کردند.

مدیران و مسئولان سازمان توسعه تجارت ژاپن (جترو) در بازدید از شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن کیفیت و تنوع محصولات تولید این کارخانه را مطلوب ارزیابی کردند.

به گزارش نگاه اقتصادی، علی چنگی؛ مدیرعامل شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن دراین زمینه گفت : هدف بازید مدیران سازمان توسعه و تجارت ژاپن از این کارخانه،‌ ارتقای دانش فنی و کیفی محصولات و توسعه همکاری بیشتر در حوزه تولید چراغ خودرو است.

وی خاطرنشان ساخت: محصولات این شرکت به بازار ها ی ترکیه و عراق راه یافته است و به دنبال توسعه بازار های صادراتی برای محصولات تولید ی هستیم .

مدیرعامل شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن تاکید کرد:‌ ارتقای کیفیت و توجه به تحقیق و توسعه و پاسخگویی به نیاز روز مصرف کنندگان در سرلوحه امور این شرکت قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن در سال ۶۹، افزود:‌ این شرکت با توسعه خطوط تولیدخود ، توانست نیاز انواع چراغ برای محصولات تولیدی خودروسازان کشور (گروه صنعتی ایران‌خودرو، سایپا و بهمن) و دیگر شرکت‌های تولیدکننده خودرو تامین کند.

چنگی خاطر نشان ساخت :‌با افزایش تیراژ تولید خودرو سازان و استقبال خوب از محصولات تولیدی صنایع چراغ اتومبیل مدرن،‌ فازدوم به دلیل کیفیت و تنوع در آشتیان به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن به تولید ۴ میلیون ۲۰۰ هزار چراغ اتومبیل در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام‌شده و تعامل بهتر با شرکت‌های خودرو سازی در سال ۹۶ این تولید به بیش از ۵ میلیون چراغ خودرو خواهد رسید.

در ادامه نیز مدیر دفتر تجاری جترو در ایران با بیان این‌که محصولات تولید شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن از کیفیت قابل رقابتی با مصحولات خارجی برخودار است افزود: بازدید از خطوط مختلف تولید و دریافت اطلاعات لازم از مدیران این شرکت شرایط برای همکاری در حوزه های مختلف فراهم است.

لازم به ذکر است شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن در شهریار و در سال ۶۹ تاسیس شد که در حال حاضر به طور مسقیم زمینه اشتغالزایی ۹۰۰ نفر را فراهم کرده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3265
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)