چهارشنبه 15 نوامبر 2017 - 17:48

ارسال محموله ۶ میلیارد تومانی سازمان اموال تملیکی برای زلزله‌زدگان

این کمک‌ها شامل ۲۹هزار تخته پتو، مواد غذایی، شیر خشک، البسه و کفش، بخاری برقی، مواد شوینده، لوازم بهداشتی و ظروف آشپزی بوده است.

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تا این لحظه محموله ها یی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال برای کمک به مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کرده است.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی سازمان اموال تملیکی، روز گذشته جمشید قسوریان جهرمی با هدف نظارت مطلوب و مدیریت هدفمند توزیع محموله هاى ارسالی به همراه هیاتی از مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی به استان کرمانشاه سفر کرده است.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی افزود: این سازمان در نخستین روز پس از زلزله با تشکیل کمیته ای نسبت به اعزام یک تیم متشکل از معاونین و مدیران سازمان جهت استقرار و ارزیابی و بسیج امکانات در منطقه نسبت به ارسال محموله ها به سازمان های امداد رسان اقدام کرده است.

قسوریان جهرمی، کمک های ارسالی سازمان اموال تملیکی راشامل ۲۹ هزار تخته پتو، مواد غذایی، شیر خشک، انواع البسه و لباس زمستانی ، کفش، بخاری برقی، لباس بچگانه، مواد شوینده، لوازم بهداشتی و ظروف آشپزی به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرد که از طریق سازمان هلال احمر برای توزیع به مناطق آسیب دیده استان کرمانشاه تحویل شده است.

وی در پایان یادآور شد: سازمان اموال تملیکی همه امکانات و پتانسیل مدیریت های استانی را برای یاری رساندن به مردم عزیز مناطق زلزله زده بسیج کرده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3289
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)