دوشنبه 20 نوامبر 2017 - 14:38

بانک صنعت‌ومعدن از صنایع خسارت‌دیده کرمانشاه حمایت می‌کند

افخمی گفت: این بانک واحدهای تولیدی خسارت‌دیده را مورد حمایت قرار خواهد داد تا زیرساخت صنعتی استان مجددا فعال شود.

در راستای برداشتن گامی اساسی برای جبران خسارت های وارده به واحد های مسکونی ، صنعتی و سازمان های مهم مناطق زلزله زده ، جمعی از مدیران عامل بانک ها و معاونین استانداری کرمانشاه در محل این استانداری تشکیل جلسه دادند.

به گزارش نگاه اقتصادی از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت‌ومعدن، در این جلسه قرار شد اقدامات لازم در خصوص پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان انجام شود و در اسرع وقت بانک های کشور مصوبات دولت در خصوص اعطای تسهیلات به زلزله زدگان را اجرایی کنند.

علی‌اشرف افخمی، مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن در این جلسه گفت: ضمن تسلیت به زلزله زدگان استان کرمانشاه و خدا قوت به مدیران استان و تشکر وی‍‍‍ژه از ملت شریف ایران در همراهی و کمک به مردم کرمانشاه، اهمیت موضوع به قدری بالاست که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری هم حضور داشتند.

وی افزود: سیستم بانکی، خود را در این حادثه دردناک و غم انگیز همراه مردم می داند و با تمام توان در کنار مردم استان خواهد بود.

افخمی بیان داشت: متاثر کننده است که هموطنان عزیز، عزیزان خود را از دست داده و درکنار آن خانه و کاشانه آنها نیز ویران شده است .بانک صنعت ومعدن در کنار تولید کنندگان خسارت دیده خواهد بود و واحدهای تولیدی را که دچار خسارت شده اند مورد حمایت قرار خواهد داد تا زیرساخت صنعتی استان مجددا فعال شود.

در جلسه یادشده مدیران عامل بانک‌های صنعت‌ومعدن، سپه، ملی و صادرات و برخی از اعضای هیات مدیره بانک‌های کشور و معاونین عمرانی و اقتصادی استانداری کرمانشاه و مدیران بنیاد مسکن و برخی از مدیران استانی حضور داشتند.

گفتنی است با دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی ۷ بانک و میزان سهمیه هریک از آن ها برای پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان تعیین شده و کار پرداخت آنها از امروز آغاز شده است.

این وزارت، مصوبات هیات وزیران در ارتباط با زلزله کرمانشاه را به بانک‌ها ابلاغ کرده و روند اجرای آن را پیگیری می‌کند.

گفتنی است کارکنان بانک صنعت‌ومعدن همراه با سایر هموطنان در کمک به مردم زلزله‌زده به‌صورت نقدی و غیر نقدی حضور فعالی داشتند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3365
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)