- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

«گلکسی نوت ۸» همزمان با «آیفون ۸» می‌آید

از همان روزی که «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» سامسونگ عرضه شدند شایعات مربوط به پرچمدار بعدی سامسونگ در عرصه فبلت‌ها یعنی «گلکسی نوت ۸» منتشر شد و منابع آگاه در خبرهای اولیه تایید کردند این محصول با دوربین دیجیتالی مجهز به لنز دوگانه وارد بازار می‌شود که این لنزها به صورت عمودی روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. سامسونگ این گوشی هوشمند بزرگ را با نمایشگر ۶.۳ اینچی طراحی است و نمایشگر در لبه‌های بدنه خمیده می‌شود. با این توضیحات می‌توان گفت از نظر کیفیت بین «گلکسی اس۸ پلاس» و «گلکسی نوت ۸» تفاوت چندانی وجود ندارد. با این نوجود سامسونگ برای فبلت جدید خود قابلیت‌های جدیدتری در نظر گرفته است.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از موبنا، امروز در جدیدترین خبرها گفته شد شرکت سامسونگ همه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است تا این فبلت در اواخر ماه آگوست روانه بازار شود. با این روند می‌توان گفت پرچمدار جدید سامسونگ تقریبا همزمان با «آیفو ۸» اپل عرضه می‌شود و این اتفاق به سامسونگ امکان می‌دهد رقابت تنگاتنگ را با بزرگترین رقیب خود انجام دهد.

سامسونگ معمولا مدل جدید سری محصولات «گلکسی نوت» خود را در نمایشگاه IFA آلمان عرضه می‌کند. امسال نمایشگاه مذکور در تاریخ اول سپتامبر برگزار می‌شود و احتمال زیادی وجود دارد که شرکت کره‌ای به صورت رسمی در این نمایشگاه از «گلکسی نوت ۸» رونمایی کند.