شنبه 25 نوامبر 2017 - 18:56
اپلیکیشن بیتل میسر کرد:

استفاده مسافران از تاکسی‌های آنلاین بدون افشای شماره تلفن همراه

هرچند کاربری اصلی اپلیکیشن‌ها برای بیرینس‌ها است اما بیتل قابلیت شخصی‌سازی هم دارد زیرا انواع سرویس‌های دیجیتال روی آن قرار می‌گیرد.

مدیر پروژه بیتل با اشاره به این‌که در سرویس بیتل شماره تلفن دو نفر که با هم تماس می گیرند، مشخص نمی‌شود، اظهار داشت: این امکان را فراهم کرده‌ایم که طرفین تماس، با امنیت و آرامش کامل با شخص مورد نظر خود و بدون مشخص شدن شماره‌های تلفن همراهشان، ارتباط برقرار کنند.

به گزارش نگاه اقتصادی، امیرهوشنگ کمالی‌فرد، مدیر پروژه بیتل در نشست خبری رونمایی از این اپلیکیشن گفت: دغدغه‌های به‌وجود آمده به خاطر اپلیکیشن‌های واسطه‌محور به‌خصوص در تاکسی‌های آنلاین، ما را بر آن داشت که خدمتی را در سطح ملی ارائه کنیم که این دغدغه‌های مردم در خصوص این شرکت‌ها را مرتفع کند و حدود یک سال است که بر روی آن کار می‌کنیم.

* کاربرد بیتل در خدمات مشاوره‌ای

وی افزود: البته اپلیکیشن بیتل علاوه بر این موارد می‌تواند در بحث مشاوره‌ها مانند مشاوره پزشکی یا روان‌شناسی و خانواده، مشاوره کسب‌وکارهای مختلف و… نیز کمک کند که کارهای اجرایی آن در حال انجام است.

* بیتل؛ منشی هوشمند شما

کمالی‌فرد ادامه داد: نکته بعدی در حوزه B2C است که خود کاربر می‌تواند این اپلیکیشن را از سایت دریافت کند و این اپلیکیشن به‌عنوان یک منشی هوشمند عمل می‌کند.

* یک سرویس مدرن با نت‌ورک کلاسیک اپراتور

در ادامه این نشست، محمدرضا سوهانیان مدیرعامل شرکت هوشمند اول بهشتی با اشاره به کاربردهای مهم این پروژه اظهار داشت: این پروژه در فضای B2C و B2B کاربری دارد و حوزه وسیعی را شامل می‌شود.

وی افزود: با توجه به زیرساخت مکالمه‌ای که دیده شده، بیتل در واقع سرویس مدرن با نت‌ورک کلاسیک اپراتور است چون به هر حال اپراتورهای موبایل به دنبال ورود به فضای دیجیتال هستند و خواهان این‌که از ابزارهای خود برای ارائه سرویس بهتر به بیزینس‌ها استفاده کنند.

* امکان ارائه ۲۰میلیون مکالمه برای مشاوره دارویی

وی بیان کرد: بستر ارائه مشاوره بین بیمار و داروخانه، بیمار و پزشک (مشاوره دارویی) از دیگر بسترهای این پروژه است و برای این بستر ما امکان ارائه ۲۰میلیون مکالمه در روز را داریم و از بالاترین تکنولوژی‌های دنیا در لایه این سرویس استفاده کردیم.

* کاهش هزینه مکالمات کاری برای شرکت‌ها

سوهانیان با اشاره به بحث B2C و با بیان اینکه این سرویس را به عنوان پایه در اختیار مردم قرار دادیم و در واقع مشتری اصلی آن، شرکت‌هایی هستند که تعداد زیادی پرسنل دارند، گفت: با قرار دادن این اپلیکیشن توسط سازمان‌ها و شرکت‌ها به پرسنل خود در واقع مدیریت متمرکز مالی انجام می‌شود و علاوه بر کاهش هزینه در بخش‌های مختلف، کاهش هزینه مکالمه نیز خواهند داشت، زیرا دیگر نیازی به تهیه سیم‌کارت‌های کاری و خرید گوشی و پرداخت هزینه‌های سنگین مکالمه برای کارکنان ندارند.

* از کاربری برای بیرینس‌ها تا قابلیت شخصی‌سازی

وی با تاکیدبر اینکه کاربری اصلی اپلیکیشن‌ها برای بیرینس‌هاست اظهار کرد: در کنار همه این‌ها کسانی هستند که می خواهند ارتباط یا مکالمه خاص داشته باشند که این امکان را فراهم کردیم؛ علاوه بر آن، بیتل قابلیت شخصی‌سازی هم دارد زیرا انواع سرویس‌های دیجیتال روی آن قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3417
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)