شنبه 25 نوامبر 2017 - 16:37

نمایشگاه خودرو تهران نارنجی می‌شود؟

گروه سایپا با شرکت‌های سایپا، سایپایدک، زامیاد، سایپادیزل، پارس‌خودرو، چانگان، ایدکو، امدادخودرو، سایپاسیتروئن و ۳۰ محصول خود در نمایشگاه حضور دارد.

گروه خودروسازی سایپا در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با حضوری پررنگ و همه جانبه میزبان بازدیدکنندگان این رویداد بزرگ خودرویی پایتخت خواهد بود.

به گزارش نگاه اقتصادی از سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا با ارائه خدمات متنوع نمایشگاهی از جمله نمایش محصولات جدید، تست خودرو، رونمائی از ۲ محصول جدید در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، حضور پررنگ و همه جانبه ای خواهد داشت.

گروه خودروسازی سایپا با شرکت های سایپا، سایپا یدک، زامیاد، سایپادیزل، پارس خودرو، چانگان،ایدکو، امدادخودرو، سایپاسیتروئن و نمایش بیش از ۳۰ محصول خود از جمله کوئیک، ساینا اتومات، خانواده برلیانس، استپ وی، سراتو، آریو تاکسی، محصولات خانواده چانگان و انواع خودروهای کشنده و خودروهای تجاری و نیز موتورهای الکتریکی خود پذیرای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه خواهد بود.

حضور گسترده واحد ارتباط با مشتریان در کنار معرفی آخرین دستاوردهای حوزه ارتباط مخاطبان با گروه خودرو سازی سایپا و تسهیلات به انجام رسیده در این بخش، از دیگر فعالیت های حاضر درنمایشگاه خواهد بود.

همچنین در جریان این نمایشگاه از ۲ محصول جدید گروه خودوسازی سایپا نیز رونمائی خواهد شد که این محصولات شامل یک کشنده جدید شرکت سایپا دیزل و محصول جدید از سایپا سیتروئن خواهد بود.

دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با حضور ۳۰ برند معتبر خودرو جهان از ۱۲ کشور از ۶ تا ۱۰ آذر در نمایشگاه شهر آفتاب برگزارخواهد شد و گروه خودروسازی سایپا در فضای ۳۰۰۰متری پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3425
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)