سه‌شنبه 13 ژوئن 2017 - 3:50

مشتریان پارس‌خودرو پشت فرمان سری نخست H200

نخستین خواسته مشتریان پارس‌خودرو تأمین ایمنی خودروها بود که خوشبختانه محصولات سری H200 در این زمینه موفق به کسب پنج ستاره ایمنی و سه ستاره کیفی شده‌اند.

مشتریان پارس‌خودرو پشت فرمان سری نخست H200

نخستین خودروهای برلیانس H200 تولیدی شرکت پارس‌خودرو عصر روز دوشنبه طی مراسمی با حضور مدیرعامل این شرکت مشتریان شد.

به گزارش نگاه اقتصادی، مدیر فروش شرکت پارس‌خودرو در این مراسم گفت: پس از فروش موفق برلیانس H300، از ابتدای امسال تولید سری H200 این خودرو نیز در پارس‌خودرو آغاز شد.

شاهین آرپناهی با اشاره به تولید ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو از سوی گروه پارس‌خودرو در سال گذشته، اظهار داشت: در بررسی‌های انجام‌شده در این شرکت، نخستین خواسته مشتریان تأمین ایمنی خودروها بود که خوشبختانه محصولات سری H200 در این زمینه موفق به کسب پنج ستاره ایمنی و سه ستاره کیفی شده‌اند.

وی افزود: برخورداری از استاندارد آلایندگی یورو۵ از دیگر ویژگی‌های این خودروهاست که طراحی ظاهری آن‌ها با همکاری شرکت پینین‌فارینای ایتالیا و طراحی شاسی آن‌ها با همکاری شرکت پورشه انجام گرفته است.

* راز خوش‌نامی پارس‌خودرو

مدیرعامل پارس خودرو نیز در این مراسم گفت: خوش‌نامی امروز این شرکت حاصل یک عمر تلاش، دانش، سرمایه‌گذاری، احساس مسئولیت و تعهد به خوب بودن است.

ناصر آقامحمدی در ادامه اظهار داشت: مطابق ارزیابی شرکت بازرسی و کنترل کیفیت، همه خودروهای تولیدی این شرکت دارای ۳ ستاره کیفی به بالا هستند.

وی با اشاره به منحصر به‌فرد بودن این خودرو در بازه قیمتی خود، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم این باور را به مشتریان القا کنیم که پارس‌خودرو تعهد به کیفیت را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

* ویژگی‌های سری H200

بنا بر این گزارش، سری H200 برلیانس شامل دو خودروی H220 و H230 است که هر دو خودرو دارای موتور با عملکرد بالا مجهز به VVT، گیربکس AMT شش‌سرعته، سیستم فرمان الکتریکی هوشمند (EPS)، سیستم ترمز ABS و EBD و سانروف هستند.

برلیانس H230 خودرویی با وزن خالص ۱۱۹۴ کیلوگرم، چهار سیلندر، ۱۶ سوپاپ و حجم موتور ۱۴۹۸ سی‌سی با حداکثر قدرت ۱۰۳ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور بر دقیقه بوده که طول آن ۴۳۹۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۷۰۳ میلی‌متر و ارتفاع آن ۱۴۸۲ میلی‌متر است.

برلیانس H220 نیز خودرویی با وزن خالص ۱۱۸۴ کیلوگرم، چهار سیلندر، ۱۶ سوپاپ و حجم موتور ۱۴۹۸ سی‌سی با حداکثر قدرت ۱۰۳ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور بر دقیقه بوده که طول آن ۴۱۷۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۷۰۳ میلی‌متر و ارتفاع آن ۱۴۸۲ میلی‌متر است.

یادآور می‌شود بهمن‌ماه پارسال خط تولید خودروی برلیانس H200 با چهار محصول از شرکت سایپا به پارس‌خودرو منتقل شد.

برند برلیانس از ۲ سال پیش تاکنون در بازار ایران حضور یافته است و شرکت پارس‌خودرو هم‌اکنون در زمینه انجام تحقیق و توسعه مشترک، داخلی‌سازی قطعات، انجام توافق‌نامه برای تشکیل جوینت‌ونچر بین سایپا و برلیانس و تنوع‌بخشی به آپشن‌ها برای پاسخگویی به نیاز مشتریان، با شرکت بریلیانس چین همکاری دارد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=356
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)