چهارشنبه 6 دسامبر 2017 - 11:08

استقبال مدیرعامل سایپا از پیشنهاد همکاری مدیرعامل ایران‌خودرو

جهرودی در پیامی به یکه‌زارع از همکاری در بخش‌های طراحی و توسعه و همراهی برای رفع نیازهای مشتری و توسعه بازارهای صادراتی استقبال کرد.

محسن جهرودی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی به مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) از همکاری بین این دو گروه صنعتی استقبال کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی،در بخشی از این پیام آمده است: «ان‌شاءالله با همکاری در بخش های مختلف از جمله طراحی وتوسعه، استفاده از تجارب موجود و همچنین همراهی و یاری در زمینه رفع نیازهای مشتریان داخلی و توسعه بازارهای صادراتی بتوانیم روزهای بهتری برای صنعت خودرو داخلی رقم بزنیم.»

متن کامل پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به شرح زیر است:

«جناب آقای مهندس هاشم یکه‌زارع
مدیرعامل محترم گروه صنعتی ایران خودرو

با سلام و احترام؛

ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) از مرحمت و لطف جنابعالی در خصوص ارسال پیام تبریک انتصاب اینجانب که بسیار دلگرم کننده و موجب خرسندی بنده و همکاران گروه خودروسازی سایپا بود تشکر می نمایم.

بی شک همانگونه که به درستی اشاره فرمودید صنعت خودرو، تنها بر دوش سرمایه‌های انسانی فعال و خلاق این صنعت می‌تواند به تعالی و پیشرفت قابل قبول برسد.

ان­‌شاءالله با همکاری در بخش‌های مختلف از جمله طراحی و توسعه، استفاده از تجارب موجود و همچنین همراهی و یاری در زمینه رفع نیازهای مشتریان داخلی و توسعه بازارهای صادراتی بتوانیم روزهای بهتری برای صنعت خودرو داخلی رقم بزنیم.

آرزوی سلامتی و توفیق حضرتعالی، مدیران بزرگوار و پرسنل محترم گروه صنعتی ایران‌خودرو را از خداوند متعال در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) داریم.»

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3563
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)