چهارشنبه 13 دسامبر 2017 - 21:41

اعطای نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری به مدیرعامل بانک انصار

این همایش با رویکرد توسعه کیفیت و ارتقای بخش خصوصی و تعاونی در صنعت ساختمان، حمل‌ونقل، راه و شهرسازی برگزار شد.

چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل‌ونقل، ساختمان، راه‌وشهرسازی با میهمانان ویژه اقتصادی از بخش خصوصی و دولتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار، این همایش که با رویکرد توسعه کیفیت و ارتقای بخش خصوصی و تعاونی در صنعت ساختمان، حمل‌ونقل، راه و شهرسازی برگزار شد، با توجه به شاخص‌های معین، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری را به دکتر آیت‌الله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار اعطا کرد.

در این گزارش آمده است: این اجلاس با بررسی فرصت‌های پیشرفت و توسعه در حوزه‌های مذکور، پیشبرد اهداف توسعه ملی، بهبود و ارتقای کیفیت خدمات و تولیدات ملی، بررسی فرصت‌های توسعه اشتغال، توجه به نقش پیشرفت و جذب سرمایه‌های بین‌المللی در صنعت حمل‌ونقل، راه‌وشهرسازی به کار خود پایان داد.

شایان ذکر است ۲ کارگاه تخصصی در حوزه برندسازی و توسعه فروش در صنعت ساختمان، راه و شهرسازی با ارایه گواهینامه معتبر از سوی اتحادیه اروپا، نشست با مدیران دولتی و مسئولین حاضر در برنامه، نگارش و تنظیم قطعنامه ویژه نمایندگان بخش خصوصی، مراسم تجلیل و تقدیر از شرکت های پیشرو و برتر سراسر کشور و گرامیداشت و تجلیل از مدیران نمونه از دیگر برنامه‌های این اجلاس یک روزه بود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3622
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)