سه‌شنبه 13 ژوئن 2017 - 5:29

ایساکو جایگاه نخست رضایت مشتریان را حفظ کرد

شرکت ایساکو در ۲ سال گذشته با اجرای طرح حضور سر زده مدیرعامل در نمایندگی های این شرکت در استان ها و شهرستان های مختلف، گام های موثری در پایش خدمات از طریق گفت وگوی مستقیم با مشتریان و همچنین نظارت بدون واسطه بر فرآیندهای خدمت رسانی داشته است.

براساس آخرین رتبه بندی اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو با افزایش ۲۶ امتیازی شاخص رضایت مشتریان، جایگاه نخست خود را در میان شرکت های خودروسازی داخلی حفظ کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی، شاخص رضایت مشتریان ایساکو در زمستان ۹۴ ،عدد ۷۰۵ را نشان می‌داد، در حالی‌که در پایان سال ۹۵ این عدد به ۷۳۱ رسیده است.

شرکت ایساکو با بهبود عملکرد خود در زمینه‌هایی همچون کیفیت تعمیرات ارایه شده، مدت زمان تعمیر و تحویل خودرو، چگونگی ارائه سرویس‌های ادواری و… توانسته با حفظ روند صعودی در افزایش کیفیت خدمات، همچنان رتبه نخست رضایت مشتریان را در میان خودروسازان داخلی به خود اختصاص دهد.

بر اساس این گزارش، اگرچه شاخص‌های بهبود یافته همچون نوبت‌دهی، تامین به موقع قطعات مورد نیاز و هزینه مناسب پرداختی برای خدمات انجام شده و رفتار و برخورد مناسب کارکنان تعمیرگاه‌ها از عناصر اصلی ارتقای رضایت مشتریان است، اما اجرای طرح های جدید از جمله بهره گیری از فناوری‌های نوین همچون سامانه همراه ایساکو (ایساکو اپ) و خدمت فوری در محل (اتوکلیک) نیز از موارد موثر در کسب این جایگاه برای ایساکو بوده است.

شرکت ایساکو در ۲ سال گذشته با اجرای طرح حضور سر زده مدیرعامل در نمایندگی های این شرکت در استان ها و شهرستان های مختلف، گام های موثری در پایش خدمات از طریق گفت وگوی مستقیم با مشتریان و همچنین نظارت بدون واسطه بر فرآیندهای خدمت رسانی داشته است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=367
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)