- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

برگزاری چهارمین همایش سراسری کارشناسان IT موسسه کوثر

چهارمین همایش سراسری کارشناسان فناوری اطلاعات کوثر با رویکرد امنیت شبکه و تهدید های فناوری اطلاعات با حضور مدیرعامل، برخی از معاونین، مدیران حوزه مرکزی و کارشناسان موسسه اعتباری کوثر و به میزبانی مدیریت شعب استان یزد این موسسه برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، سید محمود حسام امیری مدیر شعب استان یزد ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از میزبانی این همایش اظهار داشت: امیدواریم برگزاری این همایش نوید بخش اتفاقات خوب در استان یزد باشد و معتقدیم پتانسیل های مناسبی جهت جذب منابع و توسعه خدمات الکترونیک در استان وجود دارد.

حسین نجفی، مدیر فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت و توسعه نرم افزار های امنیتی در کوثر گفت: با حمایت مدیر عامل و همت جوانان متخصص و با انگیزه، زیرساخت های مناسبی برای توسعه فناوری اطلاعات در کوثر تهیه و عملیاتی شده است.

وی با بیان نقش فناوری اطلاعات در روند توسعه ای و پیشبرد اهداف موسسه افزود: نقش بانکداری الکترونیک در نظام بانکی بسیار تاثیر گذار است و توسعه مستمر بانکداری الکترونیک باعث بهبود فعالیت ها و به تبع آن کاهش هزینه ها خواهد شد.

نجفی بیان داشت: پتانسیل توسعه فناوری اطلاعات در بهبود محیط کسب و کار بسیار قابل ملاحظه است و باید متناسب با نیاز بازار و مشتریان به سمت رونق صنعت بانکداری الکترونیک رفت.

امیر اسعدی مدیر برنامه ریزی و تحول نیز در این همایش اظهار داشت: اگر سازمان را به مثابه یک انسان در نظر بگیریم، برنامه ریزی به عنوان مغز این مجموعه محسوب می گردد اما امروزه جایگاه فناوری اطلاعات همانند لزوم اکسیژن برای تنفس و بقای سازمانها است.

وی افزود: در دنیای امروز توسعه تکنولوژی اطلاعات تغییرات گسترده ای را در نحوه خدمات، بازاریابی و درآمدسازی بانک ها و موسسات مالی ایجاد نموده است به گونه ای که عدم توجه کافی و بموقع به این تغییرات ممکن است باعث ناکامی و زوال مجموعه های بزرگ اقتصادی گردد.

بر اساس این گزارش، برگزاری کارگاه های تخصصی از دیگر برنامه های حاشیه ای این همایش بود. همچنین در پایان چهارمین همایش سراسری کارشناسان فناوری اطلاعات از سه خدمت جدید شعبه یاب، نرم افزار جامع مانیتورینگ و اتمام پروژه خط بک آپ شعب در حوزه IT رونمایی شد.