سه‌شنبه 19 دسامبر 2017 - 15:06

راهنمایی کامل بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی از طریق تماس با ١۴٢٠

پاسخگویی سریع به بیمه‌شدگان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان، هدف ایجاد مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی است.

پاسخگویی سریع به بیمه‌شدگان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان، هدف ایجاد مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی است که در سال گذشته راه اندازی شد.

به گزارش نگاه اقتصادی، بیمه شدگان زمانی که با شماره تلفن ١۴٢٠ تماس می گیرند و مسأله و سوال خود را مطرح می کنند، کاربر اطلاعات موردنیاز را از تماس گیرنده دریافت و پاسخ را ارائه می کند.

مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل می شود.

همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3750
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)