سه‌شنبه 19 دسامبر 2017 - 16:21

حمایت وزیر راه از اولین بازارگاه اینترنتی حمل‌ونقل

وزیر راه در جریان بازدید از ترابرنت اظهار امیدواری کرد؛ نیروهای جوان بتوانند در حوزه‌های مختلف صنعت حمل‌ونقل، کمک‌رسان و گره‌گشا باشند.

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته با حضور وزیر راه‌وشهرسازی و مقامات مسئول مرتبط با این حوزه در محل مصلی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه ۲۵۰ شرکت حضور داشتند که تعدادی از این شرکت‌ها از فعالان بخش خصوصی هستند.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از تین‌نیوز، وزیر راه و شهرسازی در جریان این حضور از غرفه‌های فعلان بخش خصوصی نیز بازدید به عمل آورد که یکی از آن‌ها غرفه ترابرنت، اولین بازارگاه اینترنتی حمل‌ونقل بود که به همراه چهار سرمایه‌گذار دانش‌بنیان خود در نمایشگاه حاضر بود.

ترابرنت که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای توانست اولین مجوز بازارگاه اینترنتی حمل‌ونقل کالا را دریافت کند، با ارائه اپلیکیشن موبایل اعلام و حمل بار، می‌تواند بخش بزرگی از معضلات صنعت حمل‌ونقل را حل کند.

رانندگان، صاحبان کالا و ترخیص‌کاران از جمله کسانی هستند که می‌توانند از خدمات منحصربه فرد ترابرنت استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی ضمن حضور در غرفه ترابرنت به‌عنوان اولین بازارگاه اینترنتی حمل‌ونقل ایران و ابراز خرسندی از توانایی جوانان در حوزه‌های مختلف استارت‌آپ و دانش‌بنیان، اظهار امیدواری کرد که نیروهای جوان بتوانند در حوزه‌های مختلف صنعت حمل‌ونقل، کمک‌رسان و گره‌گشا باشند.

آخوندی همچنین ضمن اعلام حمایت از این طرح، افزود: ما آماده پذیرش تمام طرح‌ها و راهکارهای عملی، برای حضور در زمینه‌های بین‌المللی حمل‌ونقل هستیم.

دیگر مقامات و مدیران سازمان راهسازی و راهداری از جمله مهرداد فلاح، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و داود کشاورزیان، معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز از نمایشگاه و غرفه ترابرنت بازدید کردند.

گفتنی است روز گذشته و در جریان نشست خبری رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، کشاورزیان با بیان اینکه متاسفانه در زمینه حمل‌ونقل کالا به صورت هوشمند به الگوی جدیدی نرسیدیم که بتوانیم ادعای مدرن بودن داشته باشیم، گفت: البته وجود بازارگاه‌های اینترنتی و استارت‌آپ‌ها که در زمینه حمل‌ونقل مسافر فعال شدند، می‌تواند تحولاتی را در بخش حمل‌ونقل ایجاد کند.

کشاورزیان خبر داد که طی تماس تلفنی با انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقلی از آن‌ها خواسته‌اند که در این زمینه پیش‌قدم باشند و با بازارگاه‌های اینترنتی همکاری کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3753
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)