دوشنبه 18 دسامبر 2017 - 19:30

شبکه فروش سایپا سروسامان می گیرد

با حکم جهرودی یکی از معاونان موفق ایساکو روپوش سایپا به تن کرد تا وضعیت فروش و بازاریابی این شرکت را سروسامان ببخشد.

یکی از انتصابات استراتژیک مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا، انتخاب قائم مقام بازاریابی و فروش این شرکت بود که می تواند در فرآیند بازاریابی و گسترش شبکه فروش این شرکت بسیار موثر عمل کند.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از خودروکار، روز گذشته بود که حکم علیرضا محمودی به عنوان قائم مقام بازاریابی و فروش سایپا توسط جهرودی امضا شد و یکی از معاونان موفق ایساکو روپوش سایپا به تن کرد تا وضعیت فروش و بازاریابی این شرکت را سروسامان ببخشد.

وی در دو دهه گذشته از رده های کارشناس در شرکت ساپکو آغاز به کار کرده و به عنوان قائم مقام مدیر عامل ساپکو نیز فعالیت داشته است.

مشاور و عضو هئیت مدیره صنایع خودرو سازی، قطعه سازی، ریلی و پتروشیمی از دیگر حوزه های کاری وی در این مدت است.

گفتنی است در دو سال گذشته محمودی به عنوان قائم مقام حوزه بازاریابی و فروش شرکت ایساکو مسئولیت داشت.

انتخاب محمودی در این سمت با توجه به آشنایی او باحوزه بازاریابی و فروش، آشنایی با شبکه نمایندگی های شرکت بزرگی چون ایساکو و رشته تحصیلی او می تواند کمک شایانی به معاونت بازاریابی و فروش سایپا و همچنین منسجم کردن سیستم فروش شرکتهای زیر مجموعه این گروه خودروسازی داشته باشد و فرآیندهای فروش را سامان دهی کند.

با اضافه شدن محمودی با سمت قائم مقام بازاریابی و فروش به گروه خودروسازی سایپا می توان شاهد کاهش ناهماهنگی ها در حوزه فروش از جمله حواشی اخیر قیمت گذاری و پیش فروش سراتو بود و قطعا بخش بازاریابی و فروش این شرکت سروسامان بیشتری پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3757
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)