چهارشنبه 14 ژوئن 2017 - 3:38

افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی

سقف تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، ایثارگران، مشاغل خانگی و موارد مشابه از ۱۵۰ میلیون ریال به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش می‌یابد.

افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی

شورای پول و اعتبار در جلسه امروز تصویب کرد سقف تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، ایثارگران، مشاغل خانگی و موارد مشابه از ۱۵۰ میلیون ریال به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش یابد.

به گزارش نگاه اقتصادی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در یک هزار و دویست و سی و سومین نشست شورای پول و اعتبار که بیست و سوم خرداد برگزار شد، مقرر شد سقف تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی برای همه موارد از جمله مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ایثارگران، مشاغل خانگی و موارد مشابه از ۱۵۰ میلیون ریال به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش یابد.
همچنین افزایش سقف فردی تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری (درمان، تحصیل،‌ ودیعه مسکن و…) از ۲۰ میلیون ریال به ۱۰۰ میلیون ریال تصویب شد.

این تصمیم پیرو مفاد بند (د) و (هـ) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ مبنی بر اختصاص ۳۰ هزار میلیارد ریال از محل منابع قرض‌الحسنه برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و همچنین حسب بند (پ) ماده ۸۹ قانون برنامه ششم توسعه و با عنایت به تکالیف قوانین بودجه سنواتی درباره اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال گرفته شده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=384
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)