یکشنبه 31 دسامبر 2017 - 14:46

تقدیر از راهبران برتر رجا بر اساس ارزیابی‌های ISQI

راهبران برتر شرکت حمل و نقل ریلی رجا بر اساس ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران طی مراسمی مورد تقدیر قرار گرفتند.

مراسم تقدیر از راهبران برتر قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجا بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با حضور مدیران عامل شرکت رجا و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی، اشکان گلپایگانی، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در این جلسه شرکت رجا را سازمانی پیشرو در سرلوحه قراردادن شاخص های کیفی و هماهنگی گروه‌های زیرمجموعه در این زمینه برشمرد و با اشاره به اهمیت و جایگاه شاخص رضایت ملی در سطح جهان عنوان کرد: تغییرات این شاخص در یک کشور می تواند بر میزان رضایت ملی آن کشور تاثیر داشته و تضعیف و یا تقویت کننده ی توجه و اعتقاد مردم به امور اجرایی باشد.

وی در خصوص ارزیابی های انجام شده در زمینه حمل و نقل ریلی گفت: در راستای رسیدن به مدل‌های بین‌المللی در نظر است به مرور زمان، ارزیابی‌ها سخت‌تر و شاخص‌های کیفی جدی‌تر شود.

محمد رجبی، مدیرعامل شرکت رجا نیز در خصوص لزوم توجه به شاخص های کیفی ارائه خدمات در مقوله حمل و نقل ریلی و تاثیر آن در رضایت مسافرین گفت: با توجه به نزدیک بودن بهای بلیط‌ قطار و هواپیما، باید در نظر داشت که افزایش شاخص‌های کیفی منجر به ارتقای رضایت مسافران و استقبال آن‌ها از سیستم حمل و نقل ریلی می شود.

براساس ارزیابی های انجام‌شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ۸ شرکت راهبر قطارهای رجا رتبه بندی شدند که شرکت سیمرغ آهنین، به عنوان شرکت برتر این ارزیابی‌ها شناخته شد و شرکتهای آهودشت غزال، چرخ ریل، ماربین و راهیان عصردایا با دریافت ۳ستاره از ISQI در رده دوم قرار گرفتند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3938
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)