جمعه 5 ژانویه 2018 - 10:25

سومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی برگزار می‌شود

متقاضیان این جایزه، صنایع شاخص در شاخه‌های مرتبط با استانداردهای معیار مصرف همچون صنایع پتروشیمی، سیمان، تایر و تیوب اشاره کرد.

سومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی ۱۸ دی ماه ۹۶ با حضور مقامات، مدیران و متخصصان این حوزه در ساختمان شماره ۲ سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.

به این گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، این جایزه بر اساس تفاهم‌ نامه فی ما بین “سازمان مدیریت صنعتی”، “سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق”، “شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت”، “ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری” و “سازمان ملی استاندارد ایران” طراحی و اجرا می شود.

بیش از ۶۰ نفر از متخصصان در رشته‌های مرتبط در قالب تیم‌های ارزیابی و با صرف بیش از ۱۶۰۰ نفر ساعت کار، در کنار اعضای کمیته های راهبری و علمی این فرایند را به انجام رسانده اند.

بر اساس امتیازات کسب ‌شده، به ۲۸ شرکت منتخب که در ۳۷ موضوع مستقل در این دوره از جایزه شرکت داشته و تمامی مراحل را گذرانده اند، در حوزه های ”فرایندهای انرژی بر“و ”پروژه های کاهش مصرف انرژی“، گواهینامه تخصصی، لوح افتخار، تندیس و نشان اعطا می شود.

متقاضیان این جایزه، صنایع شاخص در شاخه های مرتبط با استانداردهای معیار مصرف را در بر می گیرد که می توان به صنایع پتروشیمی، سیمان، تایر و تیوب اشاره کرد.

صنایعی که برای آن‌ها از طریق سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد معیار مصرف انرژی تدوین شده می توانند متقاضی شرکت در این جایزه باشند. انطباق با استاندارد معیار مصرف به عنوان حداقل قانون و الزام برای محدودیت در مصرف، اصلی ترین بخش الگوی ارزیابی این جایزه است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=3953
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)