دوشنبه 8 ژانویه 2018 - 20:38

ظرفیت فروش فولکس‌های ماموت ۲۴ساعته پر شد

۴۰درصد خریداران ایرانی خودروهای بالای ۱۵۰میلیون تومان طرفدار برندهای آلمانی‌اند و خودروهای ژاپنی، فرانسوی، کره‌ای و آمریکایی هریک تنها ۱۵درصد هوادار دارند.

فروش دو خودرو تیگوان و پاسات فولکس‌واگن که با تحویل ۳۰ روزه توسط شرکت ماموت‌خودرو (نماینده رسمی این خودروساز آلمانی‌ در ایران) از حوالی ظهر روز یکشنبه ۱۷ دی‌ماه آغاز شده بود، طی ۲۴ساعت با تکمیل ظرفیت پایان یافت.

به گزارش نگاه اقتصادی، همان‌طور که گزارش اخیر ISQI نشان داده بود، مشتریان بازار خودرو در ایران در وهله نخست طرفدار محصولات آلمانی هستند و این موضوع موجب شد تا فروش دو خودروی سواری و کراس‌اوور فولکس‌واگن که بدون تبلیغات و اعلام قبلی انجام شد، با استقبال گسترده‌ای مواجه شود.

در گزارش مذکور آمده بود: ۴۰ درصد از افرادی که بودجه بالای ۱۵۰ میلیون تومان برای خرید خودرو دارند، علاقه‌مند به خرید برندهای آلمانی هستند و خودروهای ساخت کشورهای ژاپن، فرانسه، کره جنوبی و آمریکا هر یک تنها توجه ۱۵ درصد از خریداران این سگمنت را به خود جلب کرده‌اند.

گفتنی است، فروش هر دو محصول فولکس‌واگن با پیش‌پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان به صورت حضوری در نمایندگی‌ها انجام شد و قیمت قطعی دو خودرو تیگوان و پاسات به ترتیب ۲۸۹ میلیون تومان و ۲۷۵ میلیون تومان تعیین شده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=4061
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)