سه‌شنبه 9 ژانویه 2018 - 13:48

اولین استان وارد فاز ۳ و ۴ پروژه سیماک شد

برای نخستین بار در کشور اجرای مراحل بعدی پروژه سیماک در لرستان کلید خورد.

لرستان به عنوان نخستین استان کشور، مرحله سوم و چهارم پروژه سیماک را با حضور عضو هیأت مدیره کلید زد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی شرکت ملی پست، جلسه پروژه سیماک با حضور نجاری عضو هیئت مدیره، میرزائی سرپرست معاونت فناوری مدیرعامل، سلیمانی مدیر کل پست لرستان، پورسیف مدیرکل فناوری و شبکه دولت استانداری لرستان ، روز ۱۶ دیماه در پست لرستان برگزار شد .

در این جلسه نجاری، عضو هیأت‌مدیره ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در خصوص پروژه سیماک در استان لرستان گفت: این پروژه باید با حساسیت ویژه در لرستان اجرا شود.

سلیمانی نیز در سخنانی پروژه سیماک را بسیار حساس و نیاز جامعه امروزی برشمرد و گفت: در مشورت هایی که با اتاق بازرگانی لرستان انجام شده، این برنامه می تواند در جذب سرمایه گذار در استان تاثیر داشته باشد و پست نیز جزئی از پنجره واحد سرمایه گذاری استان شود.

مدیر کل پست لرستان در ادامه اظهار داشت: با اجرای پروژه سیماک زمان پاسخگویی به استعلامات میان دستگاهی به حداقل زمان ممکن خواهد رسید.

وی اشاره ای به اقدامات انجام شده در پست استان در راستای اجرای پروژه سیماک داشت و گفت: در راستای اجرای پروژه سیماک نقشه های مورد نیاز از شهرداری ها و بنیاد مسکن استان دریافت شده و کارگاه آموزشی تجهیز و مهیا شده است.

وی تصریح کرد: ده نفر نیروی کارشناس متخصص و مسلط به فناوری اطلاعات وit به عنوان اعضای pco انتخاب شده است.

مشاور شرکت ملی پست در پروژه سیماک نیز در این جلسه گفت: برای اولین بار در کشور تصمیم براین گرفته شده که زیر پروژه سوم و چهارم همزمان در شهرستان خرم آباد انجام شود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=4094
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)