سه‌شنبه 9 ژانویه 2018 - 19:30

کسب بالاترین میزان رشد رضایت مشتریان توسط سایپا یدک

نمایندگی‌های رتبه ۴ در شرکت سایپایدک یا ارتقای رتبه می‌یابند یا از زنجیره شبکه خدمات پس از فروش سایپا حذف خواهند شد.

سایپا یدک در راستای ماموریت های خود مبنی بر ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق به کسب بالاترین درصد رشد رضایت مشتریان شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از سایپانیوز، سرپرست سایپایدک با بیان این مطلب افزود: سازمان خدمات پس از فروش سایپا با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، مطابق آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق به کسب بالاترین میزان رشد رضایت مشتریان شد.

رضا تقی‌زاده ادامه داد: شرکت سایپایدک با شبکه خدمات پس از فروش گسترده مشتمل بر ۶۰۰ نمایندگی مجاز است که در راستای رسیدن به هدف عالی جلب رضایت مندی ذی نفعان و به ویژه مشتریان با بهترین شیوه ممکن و نوآورانه، با بهره مندی از کارکنانی پاسخگو، تلاش دارد به عنوان برترین و محبوب ترین سازمان خدمات پس از فروش کشور دست یابد .

تقی زاده تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و در راستای ارائه خدمات با کیفیت، در ارزیابی های آتی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، نمایندگی های رتبه ۴ در شرکت سایپایدک یا ارتقای رتبه می‌یابند و یا از زنجیره شبکه خدمات پس از فروش سایپا حذف خواهند شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=4106
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)