چهارشنبه 10 ژانویه 2018 - 15:50

واردکنندگان خودرو فروش خود را متوقف کردند

شرکت‌ها به بهانه‌های مختلف قیمت محصولات خود را افزایش داده‌اند اما هنوز تمایلی به عرضه تمام خودروهای خود به بازار نداشته و منتظر ثبات بازارند.

نوسانات قیمت دلار و افزایش تعرفه واردات خودرو باعث شده عمده شرکت‌ها فروش خود را متوقف کنند و حاضر به عرضه خودرو در بازار باشند.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از تسنیم، بازار این روزهای خرید و فروش خودروهای وارداتی با وجود ابلاغ دستورالعمل جدید واردات خودرو همچنان در بلاتکلیفی قرار دارد. به نحوی که هر شرکت به بهانه‌های مختلف قیمت محصولات را افزایش داده و همین موضوع باعث رشد قیمت قابل توجهی در بازار شده است.

جالب اینجاست با وجود تغییر و افزایش قیمت‌ها هنوز شرکت‌ها تمایلی به عرضه تمام خودروهای خود به بازار ندارند و منتظر ثبات بازار هستند.

محمدی یکی از فعالان بازار خرید و فروش خودرو در این باره می‌گوید: عمده شرکت‌ها فروش خود را متوقف کرده و حاضر به عرضه خودرو در بازار نیستند.

وی با بیان این‌که نوسانات قیمت دلار و افزایش تعرفه واردات خودرو از عوامل اصلی آشفته بازار خودرو است، افزود: انبار اکثر شرکت ها پُر از خودرو است اما آنها برای کسب سود بیشتر و افزایش قیمت‌ها حاضر به فروش آنها در بازار نیستند.

در کنار بازار بلاتکلیف خودروهای وارداتی، خرید و فروش خودروهای داخلی هم رونقی ندارد و فقط افراد بنا به نیاز خود اقدام به خرید خودرو می‌کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=4110
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)