یکشنبه 14 ژانویه 2018 - 16:40

پروژه پستی ملی GNAF در ۵۰ میلیون مکان کشور در حال اجراست

زرگوش گفت: تحقق و بهره‌برداری از پروژه GNAF به عنوان یکی از زیرساخت‌های اساسی تحقق دولت الکترونیک به شمار می آید.

عضو هیأت‌مدیره شرکت ملی پست در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان گفت: پروژه ملی GNAF در ۵۰ میلیون مکان کشور در حال اجراست.

به گزارش نگاه اقتصادی، در این جلسه که خادمی استاندار و سلیمانی مدیر کل پست استان لرستان و نمایندگان دستگاه‌های ذیربط حضور داشتند، زرگوش عضو هیأت مدیره افزود: در راستای اجرای پروژه GNAF در استان لرستان، تاکنون بیش از ۸۵۰ هزار آدرس مکان محور شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: تحقق و بهره‌برداری از پروژه GNAF به عنوان یکی از زیرساخت‌های اساسی تحقق دولت الکترونیک به شمار می آید.

زرگوش اظهار داشت: رویکرد پست به عنوان یک شبکه ارتباطی تغییر نگرش از پست نامه به اسناد و کالا بوده و تلاش می‌شود در حوزه آی سی تی اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

وی به پروژه سیماک اشاره کرد و گفت: سیماک سامانه یکپارچه سازی املاک کشور است که توسط شرکت پست در حال اجراست و با بهره‌برداری از آن شاهد ساماندهی معاملات املاک کشور خواهیم بود.

زرگوش کاهش مدت زمان استعلامات میان دستگاهی را از مزایای سامانه سیماک دانست و بیان کرد :با استفاده از این سامانه استعلامات میان دستگاهی در کمترین زمان ممکن و دقت کافی بصورت الکترونیکی وبدون مراجعه حضوری انجام می شود .

عضو هیأت مدیره فقدان اطلاعات جامع ودقیق، عدم یکپارچگی بین دستگاههای ذیربط، کاغذی بودن مدارک ،دستی بودن مکاتبات، ارتباط مستقیم ارباب رجوع با کارکنان، مبهم بودن برخی قوانین ومقررات و احتمال برداشت های متفاوت از آنها، امکان اعمال سلیقه در تصمیم گیرهای اداری را از مهمترین چالش های حوزه ملک و زمین عنوان کرد.

او با اشاره به آغاز عملیات آموزش سیماک به صورت رسمی در استان لرستان گفت: با اجرای این پروژه در بستر یک بانک جامع می‌توان بسیاری از مشکلات بخش مسکن را حل کرد.

عضو هیأت مدیره در ادامه به مشکل بازاریابی و فروش محصولات و تولیدات روستاییان اشاره کرد و اظهار داشت: فعال شدن دفاتر آی‌سی تی روستایی می‌تواند کمک زیادی به جوامع روستایی بکند.

زرگوش در ادامه گفت: در حال حاضر بیش از ۳۶۰ دفتر آی سی تی روستایی در لرستان وجود داشته که تعدادی از آنها نیمه فعال است که انتظار می‌رود به زودی شاهد فعال شدن آنها باشیم.

پس از این جلسه، کارگاه توجیهی و آموزشی دهیارها فرمانداران وبخشداران با حضور امیری معاون استاندار برگزار شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=4179
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)