یکشنبه 21 ژانویه 2018 - 11:34

نمایشگاه‌های موقت محصولات ایران‌خودرو در مراکز خرید

این اقدام با هدف افزایش سطح دسترسی مشتریان به اطلاعات مرتبط با محصول و همچنین سهولت در خرید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو انجام شده است.

تعدادی از نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو ضمن معرفی محصولات به صورت تبلیغات محیطی، اقدام به برگزاری «نمایشگاه موقت خودرو» در مراکز تجاری پر رفت آمد در سطح کشور کرده اند.

به گزارش نگاه اقتصادی از ایکوپرس، این اقدام با هدف افزایش سطح دسترسی مشتریان به اطلاعات مرتبط با محصول و همچنین سهولت در خرید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو انجام شده است.

برمبنای این گزارش،‌ نمایندگی های مستقر در این مراکز با ارایه شرایط فروش جدید به مشتریان در خارج از محدوده نمایندگی، می توانند به بازارشناسی و ارتباط مستقیم با مشتریان پرداخته و با نظرات و سلایق آنها بیشتر آشنا شوند.

برگزاری این نمایشگاه ها در مراکز خرید می تواند منجر به افزایش رضایت مشتریان و آشنایی مخاطبان با محصولات جدید ایران خودرو شده و از سویی دیگر کارشناسان فروش این نمایندگی ها به صورت حرفه ای خواهند توانست علاوه بر معرفی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه بازاریابی و جذب مشتری حضور فعال تری داشته باشند.

براساس این گزارش، در حال حاضر دو نمایشگاه موقت خودرو در مرکز خرید مگامال و میلاد نور در حال فعالیت هستند.

شکل و چارچوب طراحی این نمایشگاه ها در کشور یکسان بوده و منطبق با استانداردهای تبلیغاتی ایران خودرو است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=4294
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)