دوشنبه 19 ژوئن 2017 - 3:06

گوشی ال‌جی G6؛ یک استودیوی کامل در جیب شما

G6 اولین گوشی هوشمندی است که از فناوری Dolby Vision بهره می‌برد. این گوشی از دو فرمت Dolby Vision و HDR 10 پشتیبانی می‌کند.

گوشی ال‌جی G6؛ یک استودیوی کامل در جیب شما

گوشی‌های موبایل از سال‌ها پیش خود را به‌عنوان یک وسیله تصویربرداری ثانویه معرفی کرده‌اند. در حقیقت حدود ۹۲ درصد از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون کاربر دارای گوشی هوشمند از گوشی برای گرفتن عکس‌های خود استفاده می‌کنند.

به گزارش سایت نگاه اقتصادی، ویدئوها و عکس‌هایی که توسط گوشی گرفته می‌شود حجم زیادی از محتوای شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام را تشکیل می‌دهند. ولی بیشتر مواقع عکس‌ها و فیلم‌ها بعد از تصویربرداری قابل آپلود شدن نیستند و نیاز به دستگاهی دارید که آنها را ویرایش کنید.

همچنین به‌تازگی با اضافه شدن قابلیت‌های تصویربرداری زنده و تماشای ویدئوهای زنده، نظر طیف وسیعی از کاربران به سمت این موضوع جلب شده است. تا جایی که حدود ۸۱ درصد کاربران روزمره اینترنت گفته‌اند که محتوای آنلاین بیشتری نسبت به قبل تماشا می‌کنند.

نرم‌افزارها نیز در این مسیر کم نگذاشته و باوجود قابلیت‌های پخش زنده راحت و سریع که در شبکه‌های مثل و اینستاگرام به وجود آمده، امکان ارتباط هرچه بهتر مخاطبان با یکدیگر را فراهم کرده‌اند.

در حقیقت باوجود این قابلیت‌ها هرکسی می‌تواند نقش رسانه خود را بازی کرده و بدون نیاز به استودیو و هزینه‌های رسانه‌ای شدن، محتوای مدنظرش را به مخاطب نشان دهد.

گوشی‌هایی مثل پرچمدار جدید ال‌جی G6 و گوشی V20 با نوآوری‌های خاص خود به راحتی می‌توانند نقش استودیوی شما را بازی کرده و به شما کمک کنند تصویربرداری با کیفیت و ویرایش بعد از آن را انجام دهید. این گوشی‌ها گزینه‌ای ایده آل برای کسانی است که به تصویربرداری زنده و تماشای تصاویر ویدئویی علاقه دارند.

گوشی ال‌جی G6 با قابلیت نسبت تصویر ۱۸:۹ و صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی FullVision اتفاق جدیدی در این صنعت رقم زده است. باوجود نسبت تصویر منحصربه‌فرد و اندازه کوچک‌تر بدنه، کاربران می‌توانند به راحتی صفحه‌نمایش بزرگی را در یک دست گرفته و با آن کار کنند.

همان‌طور که می‌دانید G6 اولین گوشی هوشمندی است که از فناوری Dolby Vision بهره می‌برد. این گوشی از دو فرمت Dolby Vision و HDR 10 پشتیبانی می‌کند؛ فرمت‌هایی که استاندارد تصویری برای فرمت HDR در نظر گرفته شده‌اند.

این فناوری کیفیت تصویر فوق‌العاده امکان به نمایش گذاشتن طیف رنگی وسیع‌تر و نور بیشتر را فراهم می‌کند. چرا که هم تاریک‌ترین و هم روشن‌ترین نقاط تصویر واضح‌تر به نمایش درآمده و جزئیات بیشتری را به نمایش می‌گذارند. امری که باعث می‌شود تجربه بصری همه‌جانبه‌ای داشته باشید.

گوشی G6 تجربه تصویربرداری خارق‌العاده و بی‌نظیری را فراهم می‌کند. آن هم باوجود قابلیت‌هایی مثل بزرگنمایی و کوچک‌نمایی بین دو تصویر فوق عریض و استاندارد، حتی در حالی که مشغول تصویربرداری با کیفیت ۴K هستید.

این گوشی از قابلیت لنز ۱۰۰ درجه‌ای عریض در دوربین ۵ مگاپیکسلی جلوی خود بهره می‌برد و به کاربر این امکان را می‌دهد تا عکس سلفی تکی و یا دسته‌جمعی بدون نیاز به مونوپاد یا وسایل جانبی دیگر بگیرد.

این قابلیت‌ها به اینجا ختم نمی‌شود. دوربین G6 از قابلیت تصویر مربعی شکل بهره می‌گیرد که نسبت تصویر ۱۸:۹ این گوشی را به دو قسمت مساوی تقسیم می‌کند.

دوربین این گوشی می‌تواند تصویر کاملا مربع شکل با نسبت ۱:۱ بگیرد که برای اینستاگرام ، اسنپ‌‌چت و دیگر شبکه‌های اجتماعی بسیار مناسب است. کاربران همچنین می‌توانند نسبت تصاویر دیگری مثل ۴:۳ ، ۱۶:۹ و ۱۸:۹ را نیز انتخاب کنند. تصویر با نسبت ۱:۱ در یک پنجره گرفته می‌شود، در حالی که می‌توانید در پنجره دیگر تصاویر گرفته شده را نگاه کرده و حتی ویرایش و آپلود کنید.

به لطف فرمت جدید صفحه‌نمایش، نسبت صفحه‌‌نمایش به بدنه، زاویه فوق عریض تصویربرداری و قابلیت‌های دیگر، بررسی‌های و نظرات در مورد این گوشی بسیار مثبت و دلگرم‌کننده است. به نظر می‌رسد ال‌جی بار دیگر بهترین کاربری و نوآوری‌های پیشرفته را با توجه به نیاز کاربران عرضه کرده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=437
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)